Beantwoord

Proximus Webmail, probleem wijziging e-mailadres

  • 4 February 2021
  • 4 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik heb net een e-mailadres gewijzigd in het Proximus Webmail adresboek. Iemand vroeg me haar skynet-adres te wijzigen naar een Gmail adres en het skynet adres niet meer te gebruiken.
Na deze wijziging zijn alle e-mails die ik ontving via dit skynet-adres verdwenen uit mijn mailbox?
Ook wanneer ik het skynet adres opnieuw invoer krijg ik ze niet terug. Ik gebruik enkel Webmail.

Heeft iemand hiervoor een verklaring? Hoe krijg ik de e-mails opnieuw in de mailbox?

 

icon

Beste antwoord door Argenteus 13 February 2021, 13:11

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ik heb net een e-mailadres gewijzigd in het Proximus Webmail adresboek. Iemand vroeg me haar skynet-adres te wijzigen naar een Gmail adres en het skynet adres niet meer te gebruiken.
Na deze wijziging zijn alle e-mails die ik ontving via dit skynet-adres verdwenen uit mijn mailbox?
Ook wanneer ik het skynet adres opnieuw invoer krijg ik ze niet terug. Ik gebruik enkel Webmail.

Heeft iemand hiervoor een verklaring? Hoe krijg ik de e-mails opnieuw in de mailbox?

 


hi @Argenteus vind je de mails terug in een andere folder of mogelijk bij de ongewenste mails ?

Reputatie 4
Badge +2

@jonathandr ik heb alle folders gecheckt en ook via de zoekfunctie gezocht maar vind  geen enkele e-mail van dit skynet adres terug. Gelukkig zijn het slechts enkele en zijn zij niet echt belangrijk.  

Reputatie 7
Badge +4

@Argenteus Vind je ze ook niet terug als je inlogt met het oorspronkelijke mailadres dat je van proximus gekregen hebt ? Kan je anders in je profiel het mailadres vermelden waarover het gaat. Dan kunnen we dit nakijken. 

Gevraagde privégegevens in je forumprofiel  plaatsen doe je terwijl je op het forum ingelogd bent, en zet je in één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.

Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op”
( in het vak “Ticket (Privé)” kun je bvb nog bijkomende informatie zetten als dit wilt).

Reputatie 4
Badge +2

@HadewychT 

@jonathandr 

Ik heb de e-mails nu teruggevonden in de ’Spam’  map met de ‘gewijzigde account naam  en het oude skynet adres’. Dit topic mag voor mij afgesloten worden.

Bedankt!