Vraag

Proximus Webmail migratie naar nieuwe Webmail

  • 3 November 2021
  • 8 reacties
  • 3765 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Inloggen Proximus Webmail niet mogelijk:

“Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.”

Kan een Proximus medewerker iets concreter zeggen wat “LATER” hier betekent: één uur, één dag, …?
Vooraf(vb.gisteren) hierover geïnformeerd worden moet toch ook mogelijk zijn geweest?

 

 


This topic has been closed for comments

8 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan momenteel opnieuw inloggen in Proximus Webmail(nieuwe Webmail,) en ben benieuwd naar wat “nieuw” is. Bestaat er ergens info over wat de “Nieuwe webmail” inhoudt?

Reputatie 7
Badge +4

Nee niet echt

De oude was wat mij betreft ok, het verschil is mijns inziens eerder miniem en met de nieuwe worden/werden nogal wat problemen gemeld op het Nl/Fr forum 

Sinds de upgrade naar Windows 11 is skynetmail niet meer te bereiken. Server geeft geen reactie.

Dit is het geval bij de desktop en de laptop. Graag een oplossing

@ProximusMedewerkers,  Er bestond nog onlangs een handleiding over Proximus webmail = webmail.appsuite.proximus.be maar die is blijkbaar recent niet meer beschikbaar?

@Orel Ter info:  Aan windows 11 zelf, zal het volgens mij niet liggen want ik heb sinds enkele dagen ook de update naar  Windows 11uitgevoerd en heb toch geen last met Webmail | Proximus.

Mss weten de Prox forummedewerkers te vertellen of er sinds windows 11 hier meer klachten over binnenkomen

Dank u, Martin

 

Ik heb ondertussen gemerkt dat inloggen nog wel lukt met Microsoft Edge. Het probleem doet zich voor bij Google Chrome. 

dan moet je eens proberen van in chrome een privé venster te openen

CTRL+SHIFT+N   (bij sommige browsers is dit : CTRL+SHIFT+P )

en dan te surfen naar  webmail.proximus.be

cookies aanvaarden 

of het dan lukt.

kan ook zijn als je de historie en cookies wist dat het dan ook lukt met chrome

Dag Martin

Gouden raad. Het werkt. Nogmaals van harte dank