Beantwoord

Proximus webmail inloggen

  • 3 December 2020
  • 30 reacties
  • 2816 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik kan niet inloggen, na een paar seconden komt volgende melding:
Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw

Ook na 15 minuten wachten krijg ik dezelfde boodschap.

 

icon

Beste antwoord door Argenteus 23 December 2020, 09:27

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Inloggen bij Proximus Webmail lukt nog steeds niet!

Na ingeven van e-mailadres +paswoord + inloggen gebeurt er helemaal niets!

ik heb nog geen problemen ondervonden tot nu toe maar er zijn er nog die dit vandaag gemeld hebben!

Ik heb sinds gisterenavond exact hetzelfde probleem. Zelfs na een nacht wachten, is het vruchteloos proberen.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  ik had wel gecheckt maar niet gemerkt dat het probleem reeds  was gemeld. 
G​elukkig lukt het vandaag wel.

Reputatie 7
Badge +4

Hier in ieder geval nog niet

Reputatie 4
Badge +2

Het probleem is inderdaad niet opgelost.

Webmail werkte tot in daarnet heb uitgelogd. Opnieuw inloggen echter niet meer!

Na intoetsen  e-mailadres+paswoord +inloggen gebeurt niets! Na geduldig wachten verschijnt: teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw.

 

Pas op!  er is nog maar ene dit gemeld heeft hier op het forum, dat het werkt dan kan er een ander probleem geweest zijn bij deze klant !

Reputatie 4
Badge +2

Proximus maakt er een wel/niet spelletje van. Enorm stresserend en tijdrovend!

Inloggen Webmail faalt opnieuw! Zelfde probleem via InPrivate venster.

Graag een definitieve oplossing.

Ter info: mijn webbrowser is Edge

Reputatie 4
Badge +2

Hallo Proximus medewerkers, Inloggen kan nog steeds niet! 

En dit, terwijl digitale communicatie momenteel de norm is!

En in het weekend komen ze hier niet meer langs op het forum, hopelijk lossen ze het dan toch wel nog op !

Reputatie 4
Badge +2

@Martin  ik hoop dat het nog opgelost geraakt, want ik gebruik de skynet mail enkel via Proximus Webmail.

Reputatie 7
Badge +4

Thunderbird — Maak e-mail eenvoudiger. — Thunderbird

U kunt in principe ook verder met bv. gratis thunderbird (is gelijkaardig aan webmail en loopt synchroon)

Ik heb het vanmiddag laat telefonisch gemeld maar wacht nog (tevergeefs) op 2e lijn die zou gevraagd worden terug te bellen

P.S.

Soms lukt het blijkbaar wel rechtstreeks op webmail of via MyProximus maar frequent/meestal niet (in edge, chorme en firefox)

ik gebruik ook thunderbird als client op laptop, maar op verplaatsing gebruik ik webversie als ik geen laptop bij heb mails op andere mobiele toestellen gebruik ik bijna nooit enfin ieder zijn ding zeker.

webversie heeft bij mij nog niet gefaald tot nu toe, dus zal inderdaad wel afhangen van welke server je passeert zoals je reeds vermoede.

Reputatie 4
Badge +2

Gisteren is het niet meer gelukt maar deze morgen lukte het inloggen bij Webmail. Ik hoop dat dit ook nog mogelijk zal zijn nadat ik heb uitgelogd. Veiligheidshalve test ik dit niet meteen.

@Martin Ik gebruik evenmin bewust ‘E-mail’ op andere mobiele toestellen. Met de vorige laptop gebruikte ik Microsoft Office Outlook als client voor het skynet mailadres. Hiermee nooit problemen gehad. Nu heb ik bewust gekozen om de Proximus webversie te gebruiken en ondervind dat deze manier onbetrouwbaar is. Ik vind het heel spijtig dat de klant een alternatief moet zoeken omdat de probleemoplossing door Proximus te lang duurt en/of onbetrouwbaar is. 

@M_016 bedankt voor de tip. Misschien moet ik toch overschakelen op Mozilla-Thunderbird.

 

Omdat we het nu toch over thunderbird hebben, ik heb een probleem gehad een maand geleden, Thunderbird zat volledig vast na een update van thunderbird, maar aangezien ik met IMAP accounts werk ben ik na het installeren van de vorige versie van thunderbird niets kwijt gespeeld van mails.
Enfin ‘t, is maar om te zeggen dat je vroeg of laat wel met alles ooit eens in de problemen kunt geraken!

Ik heb hetzelfde probleem ( Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw ) en dat is zeker niet de eerste keer. Proximus doet hier echter NIETS aan, zolang we onze rekening maar betalen dan is alles OK voor hen.

Ik had proximus al lang buiten gegooid maar bij mij is alles verbonden aan mijn skynet mail adres.

Ik heb ook een gmail adres en daar heb ik nooit problemen mee. Ik vraag mij af wat Google meer kan dan Proximus.

PROXIMUS = slechte service, ook bij hun dochteronderneming Scarlet!!!!

Reputatie 4
Badge +2

Proximus Webmail inlog probleem blijft aanhouden: inloggen met ‘correcte inloggegevens’ lukt vandaag opnieuw niet. Ik hoop dat hier morgen een reactie komt van een Proximus medewerker.

@Dirk Verschraeven Ook ik gebruik hoofdzakelijk, sinds ik jaren geleden Proximus internet klant werd, het (Belgacom) Skynet e-mailadres.
Ik heb dit ergerlijke inlog probleem sinds woensdag namiddag 2/12. Donderdag heb ik het gemeld, maar enige reactie van Proximus is er nog steeds niet gekomen.
Gisteren, zaterdag 5/12, heb ik zonder problemen  ‘s morgens en in de namiddag kunnen inloggen.
Vandaag lukt het opnieuw niet. Na de eerste correcte inlogpoging en  +/- 50sec. wachten verschijnt:  “Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw”.

@Argenteus Als je in je browser een privé pagina opent met de volgende toets combinaties 

CTRL SHIFT N 

lukt het dan wel, want als het dan lukt zou het kunnen liggen aan cookies/history/cache die je zou kunnen wissen 

maar het kan ook aan addins/extensies kunnen liggen die geladen worden door je browser zoals addon-blockers enz…

enfin je kunt het maar eens proberen, maar als het echt de fout is van de server zelf zal het natuurlijk niet helpen.

Reputatie 4
Badge +2

@Martin ik heb alles al geprobeerd, ook via een InPrivate venster. Het is ook heel raar dat na op inloggen te hebben geklikt, er schijnbaar niets gebeurt en pas ongeveer één minuut later plots die foutboodschap verschijnt. Ook eigenaardig dat gisteren wel lukte. Trouwens, ik ben niet de enige met dit probleem.

Ok , het was maar een voorstel en iets wat ik ook altijd probeer as ik problemen krijg, vandaag nog een webpagina van proximus die wilde openen en dan in Private wel, ‘t is soms een tijdelijk hulpmiddel, maar zoals je zegt je bent niet alleen.

Het probleem is echt onregelmatig. Soms gaat het van de eerste keer goed maar daarna moet ik enkele keren proberen met de boodschap “ Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw “ als antwoord. Deze namiddag heb ik webmail van Telenet nog gebruikt bij een vriend (via teamviewer door corona...) en dat werkt blijkbaar altijd perfect. Ook Gmail (gebruik ik voor een VZW) en hotmail (gebruikt mijn dochter) hebben nooit problemen van deze aard. Waar blijft een firma zoals Proximus dan? Als je de helpdesk probeert te bereiken dan duurt dat zeer lang om iemand aan de lijn te krijgen en steevast word je van het kastje naar de muur gestuurd!!

Ik begin meer en meer na te denken om Proximus (telefoon, internet en digitale TV) buiten te gooien, zelfs al brengt dit veel werk mee :-(

We zullen moeten wachten op betere tijden.

Al die lapmiddeltjes opgesomd in dit forum zijn goed bedoeld maar dat neemt het probleem niet weg. Met hoe meer gebruikers we reclameren hoe vlugger Proximus er iets aan doet.

Hulpmiddeltjes zijn maar juist bedoelt om in afwachting van een oplossing zich min of meer uit de slag te kunnen trekken, maar dit is totaal geen vrijgeleide voor Proximus om het probleem niet te moeten oplossen!

Reputatie 4
Badge +2

Het probleem is inderdaad onregelmatig, wat het extra frustrerend en tijdrovend maakt.
Inloggen lukt echter meer niet dan wel en blijkbaar schijnt Proximus de ernst ervan niet te erkennen, want het probleem doet zich reeds voor vanaf woensdag 2/12.
Ik hoop echt dat dit probleem snel en definitief wordt opgelost.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Vandaag gebeld geweest zij gaan dit verder bekijken maar inderdaad soms is het ok en soms niet (met diverse browsers) rechtstreeks of via MyPx

Maar zonder Proximus-webmail kunnen we ook verder met bv. thunderbird,  windows mail en andere (met login en password van Proximus mail)

Er is duidelijk een probleem op één of andere webmailserver

 

Je kunt natuurlijk verder met een mail client ..maar iemand die dit post zal er wel nood hebben aan de webversie ik ook trouwens (maar ik heb nu wel het probleem niet met de webversie, dit terzijde)