Ik kan niet inloggen, na een paar seconden komt volgende melding:
Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw
Ook na 15 minuten wachten krijg ik dezelfde boodschap.
Ik kan niet inloggen, na een paar seconden komt volgende melding:
Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuw
Ook na 15 minuten wachten krijg ik dezelfde boodschap.
Fyi
Vaandag jl & vandaag opnieuw opgebeld geweest door een Proximus-medewerker
Blijkbaar zou de enige oplossing erin bestaan het mailbox paswoord te wijzigen
Concreet ga ik dit (voorlopig) niet doen vermits
a) er geen enkel probleem is met login & paswoord via alternatieven zoals bv. thunderbird en
b) het probleem “geen reactie webmail na ingeven van login & paswoord” ondertussen minder voorkomt (maar nog niet volledig verdwenen is)
Er zijn inderdaad meerdere klanten die dit probleem ook ondervonden, waaronder ikzelf. Het is in onderzoek.
Wordt dit probleem wel deskundig aangepakt en zoekt men werkelijk naar een oplossing?
Het webmail inlog probleem blijft aanslepen. Elke inlogpoging blijft spannend :“Doet ie ‘t of doet ie ’t niet” . Alleen is dit geen spelletje maar een dienst van Proximus die niet correct werkt.
Ondertussen blijft de klant al 12 dagen wachten op een oplossing.
Ik heb ondertussen sinds enkele dagen geen inlog problemen meer vastgesteld en veronderstel dus dat het definitief is opgelost.
Dit topic mag voor mijn part gesloten worden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.