Skip to main content
Vraag

Proximus Webmail foutmelding.


Toon eerste bericht

27 reacties

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 februari 2025

Dit probleem op 6 februari gemeld via telefoon. Een ticket nummer werd aangemaakt. Beloftes dat ze gingen terugbellen. Maar nada hulp. Morgen probeer ik nog eens te bellen naar de technische dienst.


  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 27 februari 2025
HadewychT schreef:

@jowantje ​@Bocuse Kunnen jullie eens kijken of er nog mails in de ‘draft’ zitten ? Dan kan je deze folder best leegmaken.

Hebben jullie nog een andere account, vb gmail, ingesteld in jullie webmail ? Kunnen jullie eens testen of je de problemen nog hebt als je deze extra account verwijderd ? 

We hebben jullie mailboxen nagekeken en zien daar geen errors. Moesten deze opties toch niet helpen, samen met het verwijderen van cookies, mag je me extra voorbeelden doorgeven via PM (tijdstippen, evt screenshots hier posten)

Folder Concepten leeggemaakt. Cache geledigd. Helpt allemaal niet. En er is maar 1 account gedefinieerd.