Vraag

Proximus Webmail

  • 2 December 2021
  • 35 reacties
  • 502 Bekeken


Toon eerste bericht

35 reacties

Het is ook belangrijk voor hen om hier te melden wat er allemaal werkt en wat niet.

wie zegt trouwens dat je u moet aanpassen, als ik bv een probleem ondervind en dat mag gelijk welk probleem zijn, dat ga ik automatisch op zoek om tijdelijk een oplossing/alternatief te vinden om zo te proberen mijn plan te trekken tot het probleem uiteindelijk opgelost wordt.

trouwens ik gebruik nu ook mijn mailclient ipv de webversie omdat ik er zo op die manier er geen problemen mee ondervind, wat niet wil zeggen dat omdat ik mij tijdelijk aanpas dat Proximus er dan niks meer voor moet doen om het op te lossen!

Ze hebben trouwens nog maar pas gemeld dat hun script altijd maar meer aangepast en altijd maar beter werkt en hopelijk zien we zo binnenkort het einde van de tunnel.
 

Reputatie 2
Badge

Ik merk veel geknoei in een tunnel zonder licht. Zelf maak ik eerst mijn mails elders stuur ze dan naar mezelf en dan naar de geadresseerde. Een mooie tunnel waar we al maanden in zitten. Erg professioneel allemaal. Gelukkig kan Proximus wel rekeningen sturen

Ik heb al jaren geleden, op aanraden van mijn pa dan nog,  overgestapt naar gmail en hotmail en dit laat ons zeggen voor de belangrijke mails en voor de rest gebruik ik nog skynet mail, dus voor mij is het probleem met skynet mail minder erg hierdoor, maar ik kan mij wel inbeelden wat voor een frustratie het moet zijn voor de klanten die hierdoor dagdagelijks in de miserie zitten!

Reputatie 4
Badge +2

@wimmer ik heb inderdaad ook voor dat kopiëren/plakken van tekst uit een internet website naar Webmail niet lukt.
In een Word document lukte dit dan wel. Van hieruit naar Webmail lukte evenmin.
Na het wijzigen van het lettertype in het Word document lukte het kopiëren dan weer wel.
Deze morgen opnieuw dezelfde tekst via de website gekopiëerd/geplakt in Webmail en deze keer lukte het wel. Begrijpe wie begrijpen kan!

 

 

 

Reputatie 2
Badge

wanneer ik naar een mail zoek krijg ik onmiddellijk deze boodschap

“ langer geduurd” = < 1 sec dus

Reputatie 2
Badge

Vanmorgen kan ik gewoon geen enkele mail versturen. Had het te maken met een bijlage?

Reputatie 4
Badge +2

@wimmer  het ging niet om een bijlage,  gewoon een stukje tekst dat ik op een internet website gekopieerd had, en in Webmail wilde plakken.

Maar deze morgen zijn er hier eveneens rare dingen gebeurd: in concepten zag ik mijn concepten niet meer maar 18 keer dezelfde e-mail(oud en reeds verwijderd, die ik niet kon openen)! Uiteindelijk heb ik afgemeld en opnieuw gestart en alles was terug normaal.

 

Reputatie 4
Badge +2

Nog een Webmail opmerking betreffende het selectie vakje: dit weekend werkte het selectie vakje zoals het hoort te werken(topic van weken) geleden Nu werkt het terug niet correct.

Er is meestal wel een ‘work around’ mogelijkheid om de Proximus webmail problemen te omzeilen.
Een aangeboden dienst moet correct werken en niet afhangen van de creativiteit van de gebruiker.

Reputatie 2
Badge

Het blijft genieten met Proximus mail :

Ook na herhaalde pogingen krijg ik een mail niet verstuurd :

“Webtop error”

Reputatie 2
Badge

Het blijft genieten never a dull moment bij Proximus wanneer ik in mijn in box sommige mails ( niet allemaal) probeer te openen krijg ik onderstaande een aantal keren en plots ….. lukt het wel

 

 

Reageer