Bij het gebruik van Webmail krijg ik constant problemen.
Niet bereikbaar, niet verzonden kan de mail niet vinden.
Graag nieuwe applicaties testen voor het lanceren aub.
Dit is totaal onbetrouwbaar !
Bij het gebruik van Webmail krijg ik constant problemen.
Niet bereikbaar, niet verzonden kan de mail niet vinden.
Graag nieuwe applicaties testen voor het lanceren aub.
Dit is totaal onbetrouwbaar !
Problemen blijven voortduren. Telkens ik met met het knipprogramma schermafdrukken probeer te sturen via webmail afwisselend webtop error en overwachte fout.
Op den duur is dit met Proximus geen “onverwachte “ fout meer natuurlijk maar ik betaal voldoende voor een betere service .
Het blijft genieten met Proximus mail :
Ook na herhaalde pogingen krijg ik een mail niet verstuurd :
“Webtop error”
wanneer ik naar een mail zoek krijg ik onmiddellijk deze boodschap
“ langer geduurd” = < 1 sec dus
Mails die ik op een ander toestel GSM bvb verwijder blijven nu staan in webmail was vroeger niet.
Mails gelezen op de GSM blijven als ongelezen doorkomen.
Heeft dit allemaal al niet veel te lang geduurd ????
Het blijft genieten never a dull moment bij Proximus wanneer ik in mijn in box sommige mails ( niet allemaal) probeer te openen krijg ik onderstaande een aantal keren en plots ….. lukt het wel
Ik heb al jaren geleden, op aanraden van mijn pa dan nog, overgestapt naar gmail en hotmail en dit laat ons zeggen voor de belangrijke mails en voor de rest gebruik ik nog skynet mail, dus voor mij is het probleem met skynet mail minder erg hierdoor, maar ik kan mij wel inbeelden wat voor een frustratie het moet zijn voor de klanten die hierdoor dagdagelijks in de miserie zitten!
Ik merk veel geknoei in een tunnel zonder licht. Zelf maak ik eerst mijn mails elders stuur ze dan naar mezelf en dan naar de geadresseerde. Een mooie tunnel waar we al maanden in zitten. Erg professioneel allemaal. Gelukkig kan Proximus wel rekeningen sturen
Het is ook belangrijk voor hen om hier te melden wat er allemaal werkt en wat niet.
wie zegt trouwens dat je u moet aanpassen, als ik bv een probleem ondervind en dat mag gelijk welk probleem zijn, dat ga ik automatisch op zoek om tijdelijk een oplossing/alternatief te vinden om zo te proberen mijn plan te trekken tot het probleem uiteindelijk opgelost wordt.
trouwens ik gebruik nu ook mijn mailclient ipv de webversie omdat ik er zo op die manier er geen problemen mee ondervind, wat niet wil zeggen dat omdat ik mij tijdelijk aanpas dat Proximus er dan niks meer voor moet doen om het op te lossen!
Ze hebben trouwens nog maar pas gemeld dat hun script altijd maar meer aangepast en altijd maar beter werkt en hopelijk zien we zo binnenkort het einde van de tunnel.
Waarom moet de klant zich aan passen ?
Dit lukt in alle mail programma's en werkt ook in de webmail voor Proximus die "verbeterde"
maar je kunt het wel in het bericht plakken maar niet versturen dan.
en als je het eerst opslaat als jpg en dan in je bericht als bijlage meestuurt werkt dit ook niet.
dus niet links kopieren kiezen
Inderdaad het standaard knipprogramma kopieren en plakken
is dat met het snipping tool in windows dat je bedoelt en als bijlage meestuurt, ik heb het eens geprobeerd op twee manieren
eens met snipping tool > opslaan als jpg bestand en dan in het bericht versturen als bijlage
dan met snipping tool > kopieren > plakken in een bericht
ik kan nog steeds geen schermafdruk vanuit het knippropramma meesturen in Webmail !
Ik denk dat het stilaan tijd wordt klacht in te dienen bij het BIPT/ Ombudsman voor Telecommunicatie en FOD Economie want dit wordt gewoonweg beschamend. De tarieven verhogen kunnen ze probleemloos, correcte service bieden daarentegen niet.
Bovendien misbruikt Proximus schaamteloos de switch naar glasvezel om je factuur geniepig zonder je medeweten te verhogen. Hoor van steeds meer mensen die de switch (verplicht bijna) opgelegd krijgen, dat Proximus ongevraagd je direct een ‘Fiber Booster’ aansmeert van 15 euro in maand. Terwijl ze beloven dat de switch je geen extra geld kost.
Bovendien is die ‘Fiber Boost’ complete onzin. Want hun reclame beloofd hogere snelheden. Welnu die zijn enkel van toepassing op game servers, streamingdiensten, televisieservers die jou TOELATEN om aan hoge snelheden te downloaden. In de praktijk echt merk je als gewone internetgebruiken NIETS van glasvezel snelheden, omdat de meeste server je niet toelaten tegen hogere snelheden te downloaden en soms zelfs wachtrijen hanteren.
En toch geeft Proximus je automatisch een ‘Boost’ naar de hoogste glasvezelsnelheid. Toeval of niet, merk intussen dat al een aantal (oudere) familieleden die de switch maakten hun factuur daarop steeds met die 15 euro/maand zagen stijgen. Dit is geen toeval meer …
Ikzelf kreeg ook een extra betalende dienst aangesmeerd. Eentje die onder mijn oud abonnement gratis was, maar nu betalend. Zonder mij te verwittigen gaven ze me dus die betalende dienst bovenop. Eerlijk gezegd, waar is Proximus mee bezig, als je deze ‘onderhandse’ tactieken zelf moet ontdekken en hier via forum dan rechtgezet moet krijgen (want hun klantendienst is vaak onbereikbaar).
Maar 5 euro meer betalen voor hun ‘service’ ….Dan zijn ze er rap bij.
dag goed begonnen:
“Uw mailbox wordt gemigreerd naar de nieuwe Webmail. Het is daardoor tijdelijk niet mogelijk om in te loggen. Gelieve later opnieuw te proberen.”
dit blijft maar terugkomen
Er is ook bij elke actie een zwart bolletje met puntjes op de rand die blijven draaien , blijven draaien , blijven draaien , blijven draaien , blijven draaien , blijven draaien …
Geweldig toch en zo rustgevend die nieuwe webmail van Proximus. Bestaan er prijzen voor dit soort knoeiwerk ? Ik weet ZEKER dat jullie winnen !
we zijn ondertussen maanden verder.
Zo begint een Proximus dag met webmail : “Er is een onverwachte fout opgetreden”
En neen hoor dit is lang niet het enige probleem.
Moet ik echt betalen voor dit knoeiwerk ????
Nog een Webmail opmerking betreffende het selectie vakje: dit weekend werkte het selectie vakje zoals het hoort te werken(topic van weken) geleden Nu werkt het terug niet correct.
Er is meestal wel een ‘work around’ mogelijkheid om de Proximus webmail problemen te omzeilen.
Een aangeboden dienst moet correct werken en niet afhangen van de creativiteit van de gebruiker.
Maar deze morgen zijn er hier eveneens rare dingen gebeurd: in concepten zag ik mijn concepten niet meer maar 18 keer dezelfde e-mail(oud en reeds verwijderd, die ik niet kon openen)! Uiteindelijk heb ik afgemeld en opnieuw gestart en alles was terug normaal.
Vanmorgen kan ik gewoon geen enkele mail versturen. Had het te maken met een bijlage?
In een Word document lukte dit dan wel. Van hieruit naar Webmail lukte evenmin.
Na het wijzigen van het lettertype in het Word document lukte het kopiëren dan weer wel.
Deze morgen opnieuw dezelfde tekst via de website gekopiëerd/geplakt in Webmail en deze keer lukte het wel. Begrijpe wie begrijpen kan!
1.”afbeelding invoegen” waarbij je de URL kan intoetsen of plakken.
2.“lokale afbeelding invoegen” waarbij je de afbeelding lokaal kan zoeken.
Eens ingevoegd kan je de afbeelding echter niet meer aanpassen(? verkleinen/vergroten).
Zoals Wimmer opmerkt is het frequent saven van mails tijdens opmaak heel erg storend, vertragend en verwarrend. Ook wanneer dit samenvalt met verzenden. Je kan deze optie aanpassen op max. 5min, maar kan deze niet uitschakelen.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.