Beantwoord

Proximus webmail

  • 16 January 2020
  • 33 reacties
  • 2627 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

@proximus 

login pagina:

het valt mij op dat zeker de laatste dagen systematisch een franstalige login-pagina getoond wordt (ik wis mijn cache/cookies systematisch) en ja dit was enige tijd terug niet het geval (afwisseling nl/fr)

->: kan het probleem eens bekeken en opgelost worden?

webmail  toepassing:

ik heb de indruk dat sinds de aanpassingen enige weken terug het betrokken programma:

frequent merkelijk trager reageert bij kiezen en openen van een specifieke mail

toch vrij regelmatig  “een server connectie fout” gegeven wordt wanneer de titels van e-mail berichten binnengehaald worden (=retry nodig)

het sorteren en verwijderen van een reeks van e-mails gisteren een quasi hopeloze zaak was (en een oplossing via thunderbird (imap) als een fluitje van een cent verliep)

→ kan het probleem (belasting/bezetting servers?) eens bekeken en verholpen worden?

 

icon

Beste antwoord door SamuelD 17 February 2020, 10:51

Bekijk origineel

33 reacties

‘t zal wel je probleem niet oplossen maar hier heb ik geen probleem dus het is nog altijd niet algemeen!

Reputatie 7
Badge +4

 Er was een probleem op een server dat gedeeltelijk opgelost is door die te herstarten. Ze zijn sowieso de problemen op de webmail nog verder aan het bekijken. 

Reputatie 7
Badge +4

Ter info:

Vandaag tot op heden geen probleem meer  ondervonden …  

Houden zo !

Nog mensen die niet kunnen inloggen bij Proximus mail: foutmelding: Onbekende fout

Inderdaad

Reputatie 4
Badge +2

Hier, omgeving Dendermonde, dezelfde foutmelding bij poging tot inloggen via Edge. 

 

via mailclient geen probleem alleen bij de webversie is er een probleem.

Reageer