Skip to main content

@proximus 

login pagina:

het valt mij op dat zeker de laatste dagen systematisch een franstalige login-pagina getoond wordt (ik wis mijn cache/cookies systematisch) en ja dit was enige tijd terug niet het geval (afwisseling nl/fr)

->: kan het probleem eens bekeken en opgelost worden?

webmail  toepassing:

ik heb de indruk dat sinds de aanpassingen enige weken terug het betrokken programma:

frequent merkelijk trager reageert bij kiezen en openen van een specifieke mail

toch vrij regelmatig  “een server connectie fout” gegeven wordt wanneer de titels van e-mail berichten binnengehaald worden (=retry nodig)

het sorteren en verwijderen van een reeks van e-mails gisteren een quasi hopeloze zaak was (en een oplossing via thunderbird (imap) als een fluitje van een cent verliep)

→ kan het probleem (belasting/bezetting servers?) eens bekeken en verholpen worden?

‘t zal wel je probleem niet oplossen maar hier heb ik geen probleem dus het is nog altijd niet algemeen!

Er was een probleem op een server dat gedeeltelijk opgelost is door die te herstarten. Ze zijn sowieso de problemen op de webmail nog verder aan het bekijken. 

Ter info:

Vandaag tot op heden geen probleem meer  ondervonden …  

Houden zo !

Nog mensen die niet kunnen inloggen bij Proximus mail: foutmelding: Onbekende fout

Inderdaad

Hier, omgeving Dendermonde, dezelfde foutmelding bij poging tot inloggen via Edge. 

via mailclient geen probleem alleen bij de webversie is er een probleem.

Reageer