Skip to main content

Proximus TV error melding P134

  • July 27, 2025
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

Hello Support,

Deze conversatie is on behalf of mijn oudere vrienden die alleen de afstandbediening machtig zijn.

Sinds een update van koper naar fiber en vervanging van router, wifi bridge, vaste lijn en omschakeling van twee mini V5’s naar twee V7’s drie maanden geleden door Proximus niets dan problemen.

Intermitterend P134 en dit van een week tot dagelijks. Een gekend fenomeen met de V7 sinds de release maar dit betekend niet dat de V7 het probleem is maar het juist vermeldt. De V5’s waren OK.

Er is al  een handvol specialisten volgens Proximus, op bezoek geweest en alles nog eens vervangen maar hebben nog altijd geen oplossing gevonden.

Maandag 28-7-2025 komen ze terug kijken en ik hoop dat ze een oplossing hebben anders zal het een andere provider worden.

Het is tijd dat Proximus een escalation procedure start als ze na 3 maanden geen oplossing vinden. 

Phil

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • July 27, 2025

@Phl 

Als je de mogelijkheid hebt zou ik de tv box verbinden met een vaste internet kabel. Heb dit toen ook zo gedaan wil geen wifi hebben dit is onstabiel en werkt niet altijd even goed. 

Bekijk of je dan nog deze problemen hebt.


Martin
  • July 27, 2025

@Phl best dat je meer details geeft wat je allemaal al ondernomen werd of zelf ondernomen hebt.

Bijvoorbeeld:

  • heb je de toestellen al herstart 
  • als dit niks opbracht, heb je de toestellen gereset
  • Hielp dit allemaal niet: 
             Is je V7 verbonden rechtstreeks met een utp kabel aan de internet box          Indien niet :  cfr. patrick1981
  • PX Moderatoren kunnen morgen ook je lijn eens bekijken op eventuele fouten.

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 28, 2025

Hello Support,

Eindelijk na drie maanden volhouden met tientallen telefoons naar support  is een specialist erin geslaagd de oorzaak te vinden.

Het probleem zit in de fiber verbinding en niet in de toestellen, zoals internet box, booster of Android TV boxen.  Een speciaal team zal zo snel mogelijk een nieuwe fiber verbinding aanmaken. De las werd gemeten en die is buiten specs.

Jammer dat de klantendienst en ondersteuning zo zwak is bij PX dat hierdoor een bezigheidstherapie is ontstaan voor sommigen.

Case closed.

MVG,

phil


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 5, 2025

Het goede nieuws is dat de volgende dag een nieuwe fiber verbinding werd gemaakt in de straat en dat na een week er geen enkel probleem meer werd vastgesteld. De specialist die de fout vaststelde liet ons weten dat dit “a class problem” is en werd reeds meerdere keer vastgesteld. Spijtig genoeg heeft onze specialist, na meer dan 10 jaar support, laten weten dat hij PX heeft verlaten.