Deze week maandag 24/11/2025 verhuis naar nieuwe locatie. Had op vorige locatie BBOX3 en ook public WiFi altijd actief. Nu is er een Internet box geïnstalleerd (geen fiber).
Ik begrijp wel dat deze optie niet meer (momenteel?) beschikbaar is op Internet Box en Fiber connecties, terwijl Proximus Public WiFi toch wel een pluspunt is t.o.v. van concurrent Telenet, waar Public WiFi al enkele jaren niet meer beschikbaar is. De toegang tot Proximus Public WiFi wordt mij nu ontnomen.
Als je dan merkt dat een nieuwe klant bij Proximus op hetzelfde pakket gedurende 6 maanden 25€ korting krijgt en mijn “Trouwe klant” korting wegvalt wegens omschakeling naar ander pakket (meer dan 45 jaar Belgacom - Proximus klant) is dat toch niet te begrijpen. Nieuwe klanten krijgen van alles toegestopt. Je bent haast verplicht om jaarlijks of twee jaarlijks over te stappen naar andere providers.
In onze appartementen blok is er verder, op de 5 bewoners maar 1 Proximus klant. Op mijn locatie was de vorige eigenaar Telenet klant. Installatie is in een minimum van tijd mogelijk.
Wat kan Proximus mij nog bieden?