Ons internet is de laatste tijd enorm slecht. Vaak kunnen onze apparaten niet allemaal verbinden, toen mijn moeder hier gisteren voor belde wist de klantenservice te vertellen dat 7 APPARATEN op een netwerk te veel is wat dus ronduit poepgepraat is: aangezien 1 een normaal netwerk een 40 tal apparaten aankan en 2 moest het geen gelul zijn zo het nog steeds enorm slecht zijn moest dit de service zijn. Ik heb al reeds eens de lijnwaarden uitgemeten en die zijn redelijk slecht ano 2020/2021 is het toch niet normaal dat je als gezin niet gelijktijdig op het netwerk kan. En dit in de blok ik ben de tel verloren hoe vaak mijn zus tegen mij zegt DE WIFI WERKT NI EN IK MOET MIJN LES BEKIJKEN wat natuurlijk enorm storend is voor haar, zeker met de aankomende blok. Wat nu waarschijnlijk de enigste oplossing zal zijn is overstappen naar Telenet waar men wel het juiste netwerk kan bieden, want een happy house medewerker kan toch niets doen aangezien het grootste probleem het binnenkomend singaal is.