elke week gaat mijn dochter schaatsen en daar werk ik 1-2uur via mijn gsm op smart wifi van proximus. echter deze week staat er proximus free wifi.
als ik daar op connecteer, moet ik mijn gsm nr ingeven en krijg ik 30min gratis internet en daarna is het gedaan. via 4G dan online gaan zoeken en gevonden dat je GEEN proximus wifi kan gebruiken op een gsm met een sim kaart dat niet van proximus is.
WAT IS DAT VOOR ZEVER!!!. ik heb thuis een pack met internet, telefoon en wifi, proximus hot spot staat er ook op geactiveerd maar omdat mijn gsm bij orange zit mag ik dus GEEN gebruik maken van de hotspots?
In de zomer zit ik in ons appartement en daar gebruik ik uitsluitend hotspot. dat zal nu ook afgelopen zijn dus en mag ik ofwel 4G gaan betalen of een internet lijn aanleggen voor die 2maand.
ik begin het stilletjes aan beu te worden bij proximus, altijd met hun beperkingen die extra worden opgelegd en het word altijd slechter en slechter.
vroeger ging TV overal een beetje, daarna veel ellende en sinds het pickx is geworden zegt mijn tablet ALTIJD dat ik niet verbonden ben met het internet (terwijl ik wel kan surfen en tv kan kijken via stievie)
blijkbaar zijn klanten met een vaste connectie thuis, maar andere gsm kaart blijkbaar niet goed genoeg mùeer voor proximus.
wil nu net lukken dat ik deze week als zelfstandige ben gestart en ging net upgraden van pack. misschien toch overwegen om mijn aansluiting bij een andere provider te gaan doen