Skip to main content

Gebruikt hier iemand de PXS mail app (zowel Android als IOS).

 

Ik heb verschillende PXS/Skynet emailadressen.
Die kon ik op mijn vorige telefoon allemaal toevoegen via de ADD Mailbox functie in de PXS App.
Dat kan nu nog steeds maar ik krijg steeds een foutmelding dat het niet mogelijk is.

Ja het passwoord is correct ingegeven :-)

Ik heb het ook eens geprobeerd op mijn ipad en ook daar lukt het niet.
Iemand daar ervaring mee?

Als het een mail adres alias is die je wilt aanmaken, lukt het dan ook niet via deze methode → Een e-mailadres aanmaken

TBI: 

  • Aantal mailboxen: 6 voor particulieren, 10 voor zakelijke klanten.
  • Capaciteit per mailbox: 50 GB.
  • Aliassen per mailbox: Tot 5.

Dat vroeg ik toch niet Martin?
Ik weet heus wel hoe ik een alias moet aanmaken.
 

Verschillende proximus/skynet emailadressen met dus ook verschillende mailboxen.
En deze dus allemaal toevoegen in de proximus mail applicatie (IOS en Android)


OK, en sorry dat ik je kennis onderschat heb 🙂 , dan best afwachten op een reactie van een PX moderator of iemand anders die ook de PX mail app gebruikt en zijn ervaring kan delen ivm je vraag.
Accounts toevoegen in Proximus Mail 


@KristofD77 
Bij “instellingen” is er een item “postbussen beheren”, bedoel je dat?
Daar kan je toch postbussen toevoegen (of niet? ik heb het niet getest)
 


Correct. Maar dat lukt dus niet. Vandaar mijn vraag.

 


Proximus Moderatoren komen nu niet meer langs, maar zij zouden kunnen weten of het een gekende en of algemene fout is. Mutlie zou het evt ook eens kunnen testen.


Mijn hoofdmail is van het type aa999999@skynet.be en die werkt in de app.
Een Alias (ik heb er enkele) kan ik niet toevoegen in de app.
Maar is dit wel de bedoeling van een postbus/mailbox toevoegen? 
Ik vraag me dat af. Is een hoofdmailadres niet één mailbox samen met de 6  aliassen?

@Martin ook eens zin om te testen?


@KristofD77  Ik heb de PX mail app eens geïnstalleerd op mijn mijn Samsung S24 om de test te kunnen doen en heb dus mijn proximus mailadres en wachtwoord ingevoerd en dit lukte zonder probleem, en heb dan een ander proberen in te voeren via postbus beheren (zelfde venster als het uw hierboven) > ➕ > daar het mailadres en wachtwoord opgegeven / Beschrijving / Weegavenaam > Opslaan; maar  dan blijft de cirkel ronddraaien en lukt dus niet.


Nee, je kan bij PXS verschillende mailboxen aanmaken, die dan op hun beurt verschillende aliassen kunnen hebben. (Ik gebruik er zo eentje voor alle klantenkaarten etc 🙂 )
Dit kan via myproximus website voor zover ik weet. In de app nog niet naar gezocht.
I

@Martin merci om te testen, dat lijkt dus een bug bij PXS te zijn. :-(
In zowel de IOS als de Play app!

ik zie wel wanneer er iemand van PXS zelf reageert. bedankt


@KristofD77 

Momenteel hebben we nog geen bevestiging van een eventuele BUG.

Heb je de laatste update van de app uitgevoerd?

 

Geert


@GeertC ja laatste versie op zowel ios als play getest.
Bij Martin lukt het ook niet dus zal wel een Bug zijn vermoed ik.

 

Kunnen jullie het zelf eens laten testen intern bij PXS?


@KristofD77

We testen dit uit, we houden je op de hoogte.

 

Geert

 

 


@GeertC ja laatste versie op zowel ios als play getest.
Bij Martin lukt het ook niet dus zal wel een Bug zijn vermoed ik.

 

Kunnen jullie het zelf eens laten testen intern bij PXS?

Het wil inderdaad bij mij ook niet lukken.

Dit moet verder onderzocht worden, ik heb hiervoor IT ticket INC1784062 opgemaakt.

We houden je verder op de hoogte.

 

Geert


Bedankt @GeertC 

Heel fijn om te zien dat er via dit forum veel kan opgelost worden!
Appreciate it!

Nu moet IT het nog fixen :-)


Reageer