Vraag

Proximus Email

  • 11 November 2021
  • 2 reacties
  • 124 Bekeken

Beste,

 

ik ben nu al anderhalve maand bezig met de nieuwe laptop van mijn oma in te stellen.

Na veel proberen het wachtwoord juist te krijgen krijg ik een rood bericht wat mij verteld dat 

de email aan het migreren is naar een nieuwe web omgeving en dat ik het later nog eens moest proberen.

Heeft 1 maand geduurd voor ik eindelijk kon inloggen aleen om met het volgende probleem vast te zitten.

ik kan via haar email e-mails sturen maar niet ontvangen.

de 24/7 live assistent werkt NIET zeer frustrerend de volgende dag contact opgenomen om 38 minuten in de wacht te staan aleen om te horen dat meerdere klanten klachten hadden en dat ik dit maar moest afwachten.

ben totaal in de war met hoe moeilijk de hele situatie is.

door op de optie te klikken email sturen bij proximus contact krijg je aan het einde van de vragen lijst dan ook nog geen email adres om vragen naar te sturen.

dus hierbij op het forum dan maar.

zijn er meer mensen die problemen hebben met het ontvangen van emails of ben ik de enigen ?

Hopelijk krijg ik door dit berichtje wat hulp van proximus !

 

Alvast bedankt


2 reacties

nee je bent niet alleen om maar het laatste gepost bericht te vernoemen

→ Outlook 2013 ontvangt geen mails meer | Proximus Forum

Maar de Proximus forummedewerkers weten hier mss meer over waar het probleem juist zit, straks als ze hier langs komen.

Reputatie 7
Badge +5

@Hulp5578 Er is inderdaad een migratie bezig naar een nieuwe lay-out. Als de migratie voor het email-adres van je oma lopende is kan je inderdaad niet inloggen. 

Welke instellingen gebruik je voor outlook?

Reageer