Sinds kort kan ik niet meer aanmelden bij proxiumus cloud. Ik krijg error code 1008 "Kon geen account vinden met opgegeven identifier". Ik heb de betalende optie van 1 Tb opslag. Dat wordt ook gefactureerd, maar in my proximus zie ik niet meer staan dat deze optie geactiveerd is. Ik kan ze dus ook niet meer uitschakelen.
Best via de contact pagina dit melden zodat bij de betrokken dienst terecht komt, zie antwoord van een tijdje geleden door PX medewerker:
Ik heb dit gemeld, maar nog geen enkele reactie mogen ontvangen, zelfs niet dat het in behandeling is of zo. Wat een service ...
Dan best gewoonweg afwachten tot een PX forummedewerker hier straks de draad opneemt om dit te onderzoeken.
Ik heb dit gemeld, maar nog geen enkele reactie mogen ontvangen, zelfs niet dat het in behandeling is of zo. Wat een service ...
Woensdag 13 september
Nee, dat is niet in orde.
Het is inderdaad een ander mail adres (maar uiteindelijk dezelfde mailbox).
Ik zie het in myProximus niet staan, en vroeger zag ik dat wél. Ook op onze smartphones kunnen we (mijn vrouw en ik) er niet meer bij. Dat heeft dus niks met cookies te maken, het werkt op geen enkel device en is niet te zien als product in my proximus terwijl het wél gefactureerd wordt, en tot enkele weken geleden ook altijd gewerkt heeft. Wij hebben niets veranderd en toch is dit plots weg (behalve dan op de factuur).
Ik kan het in my proximus dus ook niet meer aanpassen, anders zou ik die betalende optie er af halen en nog enkel de 10GB gratis gebruiken, aangezien ik sowieso ging opruimen zodat ik die 1TB niet meer nodig zou hebben.
In het kort dus : het werkt nog steeds niet, en het ligt niet aan mij.
Beste,
Ik probeer in te loggen op de Proximus cloud, maar telkens krijg ik de volgende foutmelding:
“Something went wrong.
Sorry, we can’t connect to the Proximus Cloud service at this time.
Error code: 1008”
Kunnen jullie dit oplossen?
Mvg
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.