Skip to main content

Bij het openen van www.proximuscloud.be krijg ik (bijna) steeds error 2055.
Heel af en toe lukt het wel, waarna ik een paar files kan uploaden.
Maar wanneer ik iets later opnieuw probeer duikt diezelfde error 2055 weer op.

Ik kom die error ook vaak tegen in dit forum, maar er staat nergens echt een oplossing bij.

Hoe is dit probleem te voorkomen ?
Ik betaal maandelijks voor mijn 1TB cloud, en zou deze dan ook graag constant en op een betrouwbare manier willen (blijven) gebruiken.

Bedankt !

Mvg, Paul

Bij het openen van www.proximuscloud.be krijg ik (bijna) steeds error 2055.
Heel af en toe lukt het wel, waarna ik een paar files kan uploaden.
Maar wanneer ik iets later opnieuw probeer duikt diezelfde error 2055 weer op.

Ik kom die error ook vaak tegen in dit forum, maar er staat nergens echt een oplossing bij.

Hoe is dit probleem te voorkomen ?
Ik betaal maandelijks voor mijn 1TB cloud, en zou deze dan ook graag constant en op een betrouwbare manier willen (blijven) gebruiken.

Bedankt !

Mvg, Paul

Misschien is het volgende wel de oplossing

Men moet je account opnieuw koppelen

De medewerkers zullen op deze feestdag niet aanwezig zijn , mogelijk wel morgen. vul zoveel mogelijk prive gegevens in uw forum profiel zodat men jou kan helpen


Al vind ik het wel raar in dit geval dat de koppeling niet zou in orde zijn aangezien het af en toe wel werkt?


Een andere browser proberen zal ook niet helpen denk ik ? ofwel eens de cookies verwijderen van alle proximus websites


Inderdaad of anders eens testen door de brouwser in privé te gebruiken 

Privaat venster openen in je browser

met volgende toetscombinaties:
CTRL SHIFT N  (sommige browsers via CTRL SHIFT P)
en dan surfen naar www.proximuscloud.be  → alle cookies aanvaarden klikken …...

 


Wanneer ik via dat privaat venster ga, lukt het wel om de site te openen.
Maar wanneer ik via de Cloud-app in de taakbalk ga dan kan ik de “Launch Web” optie niet gebruiken (want dat geeft error 2055).

Ook het synchroniseren werkt niet meer : wanneer ik op de “Resume Syncing” klik, wordt het wolkje 1 à 2 seconden blauw
 

en gaat dan terug naar rood met als tooltiptext “Error”
 


 


Reageer