FYI: Best bij één topic blijven bijvoorbeeld bij deze hier.
6 uur geleden had je al ene gestuurd met de zelfde probleemstelling :
→ app heeft aan dat er probleem is met.internetverbinding | Proximus Forum
Want dit werkt alleen maar verwarrend en daarom wordt je bericht niet vlugger behandeld, gewoon afwachten tot een PX moderator je bericht oppikt.
@Tstrubbe Ik heb je lijn nagemeten en zie dat de verbinding tussen je decoder en modem niet optimaal is. Kan je dit eens testen met een andere kabel ? Ondervind je voor de rest problemen met je lijn ?
Wat betreft het verbruik, kunnen wij niet zien voor wat dit gebruikt is. Dit heeft te maken met uw privacy. Er is 6GB in upstream en 23 downstream gebruikt.
@HadewychT mijn twee decoders zijn aangesloten via internetbooster. De ene rechtstreeks via booster de andere via de booster en via plc adapter.
@HadewychT er is trouwens opnieuw 5 gb aan verbruik terwijl er niemand thuis is. Enige dat ik kan denken zijn de wifibooster en /of decoders?
Terwijl er niemand thuis is zou je al kunnen beginnen met wifi op je internet box uit te zetten en als je dan geen verbruik meer vaststelt weet je al dat het via een apparaat is dat via wifi contact maakt, om dan verder uit te vissen welk toestel het zou kunnen zijn.
In het ander geval als er dan nog verbruik is met wifi uit dan de utp kabels los leggen om te weten te komen of het via deze weg is …..
@Martin ik heb gedaan wat je hebt voorgesteld nu zie ik dat als alles afstaat er toch download blijft gebeuren. En het is echt sinds 1 juni begonnen. Kunnen dit software updates van proximus uit zijn?