Skip to main content
Antwoord

profielsnelheid

  • March 6, 2025
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

Beste

sinds iets meer dan 2 weken geleden, waren er problemen op onze lijn, profielsnelheid vroeger

was 85/25, techniekers hebben een kabel buiten onder de stoep moeten herstellen.

Ik heb sindsdien een profiel van 50/25. Zou er iemand de profielsnelhied terug kunnen 

verhogen zoals voordien aub.

met vriendelijke groeten

Weyts Filip

 

Beste antwoord door YorickP

Ik heb een nieuwe evaluatie van de DLM laten starten. Als uw lijnwaardes stabiel blijven zou uw snelheid verhoogd worden.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Martin
  • March 6, 2025

Is de herstelling aan je lijn mss nog maar enkele dagen geleden gebeurd want het kan soms wel een week of meer duren vooraleer de DLM (in stappen) je lijn op een hoger snelheid kan zetten. 


  • Auteur
  • Practitioner
  • March 6, 2025

dag Martin

herstelling is sinds 19/02 in orde.

met vriendelijke groeten

Filip

 


Martin
  • March 6, 2025

Hallo Filip,

Dan zou het wel al mogen verhoogd zijn, dus inderdaad dan best dat de PX moderatoren het eens onder de loep nemen.

dag Martin

herstelling is sinds 19/02 in orde.

met vriendelijke groeten

Filip

 

 


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Ik heb een nieuwe evaluatie van de DLM laten starten. Als uw lijnwaardes stabiel blijven zou uw snelheid verhoogd worden.


  • Auteur
  • Practitioner
  • March 6, 2025

Beste 

bedankt voor de interventie 

fijne dag verder

Filip