Skip to main content
Vraag

Problemen webmail

• November 19, 2025
  • 19 reacties
  • 387 Bekeken

M.Mar10.

Problemen met webmail(outlook-Pc) (nog steeds niet opgelost.)

Sinds vanochtend heel moeilijk mail out en helemaal geen mail in.

Alle instellingen gecontroleerd (zelf opnieuw alles manueel ingegeven)

nog steeds niets!

En als ik op mijn mails ga kijken (webmail, niet via outlook) vind ik daar massa’s mails zonder titel of inhoud.

Dat volgens jullie probleem zou zijn opgelost klopt dus niet

19 reacties

Martin
  • November 19, 2025

@M.Mar10. PX moderatoren komen hier nu niet meer langs, tenvroegste morgen.

In ieder geval moest het nog niet zou gebeurd zijn, vul zoveel mogelijk klantgegevens aan in je → ForumProfiel
zodat de PX-moderatoren u beter/vlotter kunnen verder helpen om  dit verder na te trekken.
In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

M.Mar10.
  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

wijzigingen opgeslagen

M.Mar10.
  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

Heb wijzigingen aangebracht opgeslagen …… en nu staan ze er niet meer :-O

M.Mar10.
  • Auteur
  • Apprentice
  • November 19, 2025

OK …. na derde poging, wel weerhouden.

BTW Kreeg zonet oproep van +32 2 844 48 19 nummer (19/11/2025  16U49) maar mijn gsm zag dit als een mogelijke scam-oproep, heb dus niet opgenomen (maar kan mij best voorstellen dat dat iamand van jullie was)….

• Rising star
  • November 19, 2025

Bij mij is het probleem ook nog niet opgelost.

Dat is nu al 2 dagen. Niet leuk als je dringende mails verwacht.

• Apprentice
  • November 19, 2025

Hier net hetzelfde. Sinds deze morgen geen mails meer. Proximus stuurt push sms’jes voor rekeningen maar dus niet om te vertellen dat ze een probleem hebben!! 

Mutlie
  • November 19, 2025

Ik zeg niet dat dit dé oplossing is, maar hebben julliee al eens geprobeerd  de cache en cookies te wissen en dan opnieuw te verbinden ?

• Rising star
  • November 19, 2025

Ik merkte ook dat in mijn  app op telefoon meer mails van vandaag binnenkwamen dan via webmail.

Na verwijderen cache en cookies was dit opgelost. 

Bedankt voor de tip! 

• Apprentice
  • November 19, 2025

Sinds gisteren krijg ik steeds de melding “wachtwoord voor IMAP skynet account onjuist”.

Mails komen niet of traag binnen. Mail versturen duurt heel lang.

• Rising star
  • November 19, 2025

ik heb dit net ook geprobeerd; maar bij mij niet opgelost met het clearen van de cache: Nog steeds geen inkomende mails in Outlook. Op mijn GSM komen ze wel binnen:

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • November 20, 2025

Bij mij ook problemen met outlook.
Het lijkt als de inbox niet kan gelezen worden. Daar komt niks binnen. Op de webmail staat wel alles.
In de Sent items wel nieuwe emails (had een paar testjes verzonden)

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • November 20, 2025

Ik heb ondertussen zelfs mijn pxs account verwijderd uit Outlook. Outlook afgesloten en daarna teurg account toegevoegd.
Alles wordt correct gesynchd behalve mijn inbox.
Iemand dit ook voor? of een idee?

Via de PXS Android app zie ik WEL al mijn emails in mijn inbox.

Martin
  • November 20, 2025

Ik heb ondertussen zelfs mijn pxs account verwijderd uit Outlook. Outlook afgesloten en daarna teurg account toegevoegd.
Alles wordt correct gesynchd behalve mijn inbox.
Iemand dit ook voor? of een idee?

In afwachting van meer nieuws van een PX moderator:

ter info: een uur geleden heeft een PX medewerker nog het volgende gemeld
het probleem is nog steeds gaande... Dank je voor je geduld

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • November 20, 2025

@Martin Klopt er zijn nog enkele problemen, vaak helpt een reset van het wachtwoord wel. 

@KristofD77 Helaas kunnen we het probleem in outlook niet oplossen. Als het werkt in de webmail is het voor ons in orde.

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • November 20, 2025

@DaisyS Wel er is toch nog een probleem met mijn mailbox. Dit is via de webmail of de PXS app.

Ik heb via de webmail alles mails die in inbox staan naar een nieuwe folder verplaatst.
En nu staan er 3 Ghost mail in mijn inbox.
Ik kan die emails niet zien, Ik heb mezelf een email gestuurd en die is zichtbaar en kan ik verplaatsten etc, maar die andere 3 staan er precies wel, maar niet zichtbaar.
Enig idee?

Martin
  • November 20, 2025

(waarschijnlijk gaan de PX Mods nu niet meer antwoorden)

Als je uw Trash leeg maakt verdwijnen die dan niet, bij mij waren dat mails die ik verwijderd had naar de Trash en bij leegmaken van de Trash verdwenen die ook in de inbox.

Forum|alt.badge.img+1
  • Motivator
  • November 20, 2025

Ik heb het daarstraks geprobeerd maar dat hielp ook niet.

En nu een aantal uren later is het plots ineens ok. Misschien was er nog één of ander process aan het lopen? 
Het is opgelost, dat is het voornaamste :-)

• Apprentice
  • November 23, 2025

Sinds dinsdag problemen met mijn mails. Krijg steeds een vakje met de melding IMAP wachtwoord onjuist.

Mails komen traag of helemaal niet binnen. Oudere mails kunnen niet geopend worden en blijven “laden”. Verzonden mails komen niet in de map verstuurd en verdwijnen.

Vrijdag met de klantenservice gebeld en ze waren met het probleem bezig. Hij bood vriendelijk zijn excuses aan maar kon geen antwoord geven wanneer het ging opgelost zijn. Ondertussen al de 6de probleemdag. Heel lastig als je belangrijke mails moet versturen en eigenlijk een reply moet doen op een andere mail die je niet kan openen. Benieuwd of hier een compensatie voor gegeven wordt want ben het ondertussen echt wel kotsbeu 🤬

• Apprentice
  • November 27, 2025

Ik hoop dat de problemen intussen opgelost zijn? Ik weet intussen van twee mensen dat ze mij gemaild hebben terwijl ik die mails nooit gezien of ontvangen heb. Eentje ervan was 19/11/2025, de andere weet ik niet welke datum.