Skip to main content

Er zijn nu reeds weken aan een stuk diverse problemen met de mail van Proximus, zowel via de site als via de app op de smartphone. Hoe is het mogelijk dat men een nieuwe versie lanceert zonder deze vooraf uitvoerig te testen? En hoe is mogelijk dat er geen afdoende oplossing komt voor al deze aanslepende problemen? Mails die niet (of weken later) binnen komen of verzonden mails die blijkbaar bij bestemmeling niet toekomen, het kan toch grote gevolgen hebben. Wanneer denk men eens aan een afdoende compensatie of geste ten aanzien van de gedupeerde klanten??? Mijn geduld raakt immers stilaan meer dan op!!

@jowantje Onze excuses voor de hinder.

Ik heb ticket IM11780426 aangemaakt ter nazicht van je mailbox. 

Wij doen samen met onze leverancier al het mogelijke om zo snel mogelijk een oplossing te hebben voor deze problemen. 


Hier hetzelfde sedert zaterdag 22/01/2022 geen emails meer, ook de emails van de laatste maand verdwenen.

Gisteren gemeld via my proximus, men ging mij opbellen, niets gehoord.

 


@lucloe 

Via deze link kan je het e-mail adres waar er problemen mee zijn registreren.


Reageer