Skip to main content

Sedert de installatie van de Android tv box weer dikke miserie met proximus.

Gisteren de ganse avond geen tv, nu miserie met wifi, geen internetradio, …

We zitten met fiber en blijkbaar hebben we dan nood aan een internet box (ipv bbox) en wifi booster 2 (ipv wifi booster 1)…

Morgen hopelijk opgelost anders overschakelen naar telenet...

@FrankyDubois Je V7 decoder maakt geen rechtstreekse verbinding met de modem via wifi dus dit zou in principe geen probleem mogen zijn.

@DaisyS  Maar toch is dit het geval !!!!

Nu is alles in orde.

Heb al eens de smart wifi weer aangezet en dan gaat het weer verkeerd.

Ik kan de smart wifi wel OK laten werken als ik de V7 decoders volledig loskoppel (power + ethernet)

Dit toont duidelijk aan dat het conflict er is tussen de v7 decoder en smart wifi

Als je nu alleen de utp kabel (de power dus niet uitzet) van de V7 loskoppelt aan de bbox, heb je het probleem dan ook niet meer?

Welke Android versie staat er op je V7?

heb je al gekeken of je de nieuwe software kunt binnen trekken of er al opstaat  : 
MW 5.5.5.2  TV app version 5.120.3

@Martin  utp kabel moet los, power is niet voldoende (en wellicht ook niet nodig zelfs)

staat 4.104.6 op 

Vermoed dat wij deze niet kunnen updaten, maar van mij mag het zo blijven, nu het werkt …

Als ik “Controleer op updates”, krijg ik de melding “Je tv-software is up-to-date”

Ook een reset doet geen SW update, wat bij de V4 wel gebeurde ...

Gewoon nog ter info: na de update staat er Android 11. 

Als ik “Controleer op updates”, krijg ik de melding “Je tv-software is up-to-date”

Ook een reset doet geen SW update, wat bij de V4 wel gebeurde …

Android versie is V9

Zolang er van PX uit geen software update actief staat op je lijn voor je decoder zal je alle middels  mogen proberen dat je wilt, maar zal je geen software update kunnen binnentrekken.

PX pusht ook niet naar iedereen direct nieuwe software update en zelfs niet altijd voor beide decoders in geval je er twee hebt bvb.

Reageer