Sinds mijn mailbox veranderd is van POP naar IMAP, krijg ik steeds de volgende foutboodschap :
"Op dit moment kan geen e mail ontvangen worden :
"De server voor SKYNET heeft de fout Connection Idle for too long geretourneerd. Uw "gebruikersnaam/wachtwoord of de beveiligingsinstellingen zijn mogelijk onjuist. Wilt u uw "wachtwoord opnieuw invoeren" JA of NEEN
Als ik dan op JA klik en opnieuw het wachtwoord invoer en ook wachtwoord bewaren in sleutelhanger aanklik, dan is het opnieuw in orde, maar enige tijd nadien, is het weer hetzelfde probleem.
Als ik naar de instellingen voor de verschillende Outlook en Mail programma's ga kijken, dan staat Outlook 2011 for MAC er wel niet bij vermeld.
Misschien heb ik iets fout ingesteld ???
Heeft iemand hetzelfde probleem of gehad en zoja, hoe kan dit opgelost worden ???
Alvast bedankt.
Beantwoord
Problemen met Outlook 2011 for Mac
Beste antwoord door ThomasP
Bij SSL dien je inderdaad 587 te gebruiken als uitgaande poort. Lukt dit als je dit aanpast?
Vanop een 'vaste computer' bij je thuis is SSL niet noodzakelijk. Dit is voornamelijk van belang op mobiele toestellen wanneer je in het buitenland bent of vanop op een niet Proximus netwerk. We raden het echter wel steeds aan. Op deze pagina kan je je instellingen nog eens nakijken.
Tip! Soms helpt het ook je mailbox eens volledig te verwijderen vanop je Outlook en dan opnieuw van 0 toe te voegen. Sinds je IMAP gebruikt, blijven al je mails bewaard op de server.
Vanop een 'vaste computer' bij je thuis is SSL niet noodzakelijk. Dit is voornamelijk van belang op mobiele toestellen wanneer je in het buitenland bent of vanop op een niet Proximus netwerk. We raden het echter wel steeds aan. Op deze pagina kan je je instellingen nog eens nakijken.
Tip! Soms helpt het ook je mailbox eens volledig te verwijderen vanop je Outlook en dan opnieuw van 0 toe te voegen. Sinds je IMAP gebruikt, blijven al je mails bewaard op de server.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.