Vraag

Problemen met proximus mail, outlook, Huawei e-mail

  • 26 January 2022
  • 10 reacties
  • 979 Bekeken

Al enkele dagen problemen met 

Proximus Mail - geen nieuwe mails  en mails zonder titel en inhoud

Outlook - ook geen nieuwe mails en constat melding IMAP server connection lost en UID van het berichtis onverwacht gewijzigd.…

Ook heel veel lege mails zonder afzender en onderwerp


10 reacties

 FYI: 

DaisyS schreef:

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten (Web)mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in het “(privé) Ticket tekstveld” van je → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak!

Als ik zie hoeveel problemen er de laatste dagen gemeld zijn over de de mail service van Proximus en er tot op heden nog steeds geen echte oplossing aangeboden werd vraag ik me af hoe lang dit nog gaat aanslepen. 

Iedereen wordt verplicht om alles via mail te ontvangen en regelen en dan is de mail service van zo’n vooraanstaand Telecom bedrijf voor dagen buiten dienst en horen de mensen langst geen enkel officieel kanaal van dergelijk grote problemen.

Schandalig!!!!

Hoe “wanneer voordoet”?  Nu, 1 uur geleden, 2 uur geleden, 3 dagen geleden, straks? Dus constant!!!!

Mail (zelfs Proximus Mail) is volledig onbetrouwbaar.

Heb al uitgelogd en opnieuw aangelogd maar steeds hetzelfde, geen recente mails

Ook met Webmail via de Proximus site hetzelfde probleem.

Aangezien het allemaal gekende algemene problemen zijn zal er niks anders opzitten dan afwachten tot een proximus forummedewerker je kan verder helpen/IT-ticket opstellen, zodat er een oplossing kan geboden worden.

Probleem blijft zich voordoen. Krijg enkel lege mails binnen, een mail die toch binnen komt, verdwijnt onmmiddellijk.

 

mss helpt dit wat als voorlopig hulpmiddel → problemen-email

Hier ook vanaf 25 januari enkel de datum van de mails die binnenkomen zonder de afzender of onderwerp .Is al dagen zo en vraag me af wanneer dat ga opgelost zijn ?

geval per geval kan men blijkbaar wel een oplossing bezorgen, bericht van proximus forummedewerker:

GeertC schreef:

Sinds enkele maanden ervaren een aantal klanten mailproblemen die zeer uiteenlopend zijn. De oorzaak is een leverancier en met hem blijven we dit escaleren.

Je mag in het ticket tekstvak van het → ForumProfiel toevoegen wat zich er exact voor doet en sinds wanneer zodat we dit ook nog eens kunnen doorgeven aan onze engineers.

Alvast onze excuses voor het ongemak

 

Geert

lees ook dit hier : Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +5

@Luc V Quick @Jos Vanroy @angelo50 

Er is momenteel een algemeen probleem waar een deel van onze klanten last van hebben. Dit heeft inderdaad te maken met de leverancier van ons (web)mail platform.

Door dat niet elke klant hier last van heeft escaleren we dit case per case. 

Je kan je gegevens doorgeven via deze link.

Reageer