Skip to main content

Deze morgen problemen met DNS resolving via Proximus servers. Nslookup richting google.be duurt zeer lang of geeft time-outs. 

Proximus router herstart, zelfde probleem. Manueel veranderen op de clients naar 8.8.8.8 lost in dit geval het probleem op. Spijtig genoeg kan ik dit niet aanpassen op m’n bbox.

Hopelijk ook geen Ddos aan de gang zoals in NL.

Dan zouden er veel meer klachten komen denk ik of ze moeten mss nog komen !

Hier bij mij nog niks ondervonden in ieder geval.

 


Dit probleem is nog steeds aanwezig! Om de zoveel tijd vallen de DNS servers van Proximus uit of reageren ze traag. Manueel veranderen naar 8.8.8.8 is slechts een lapmiddel, andere toestellen waarbij je dit bv niet kan aanpassen werken niet meer. Hallo Proximus?? Hoe zit het??


Beste,

Een jaar of 2 geleden kon ik geen e-mail versturen naar adressen met een eigen domeinnaam na drie weken telefoontjes te doen was het eindelijk opgelost. Nu doet terug het zelfde probleem voor en ben ik terug aan mijn 2de week telefoontjes bezig…

Hoelang gaat het deze keer duren ?

Ik moet telkens checken of de mails verstuurd zijn mijn bestellingen komen niet aan.. de klant moet wachten... Ben al een verkoop kwijt geraakt... 

Mijn facturen heb ik allemaal betaald voor een halve service van Proximus. 


Reageer