@wim.dm Ik heb uit je post je klantennummer + ticketnr gewist en toegevoegd aan je Profiel.
Je cloud account heb ik nu correct geconfigureerd.
Je mailbox ptxxxxx@proximus.be met de beide aliassen stond gesloten. Ik heb de mailbox terug geopend.
Kan je nog eens je cloud en webmail toegang testen.
Beste ThierryW
Is hier voor andere klanten ook reeds een oplossing beschikbaar?
Vriendelijke groeten
Y.
Alles in in orde nu. Dank voor de hulp; veel efficiënter dan van het kastje naar de muur gestuurd te worden via 0800 22 500 !
@wim.dm Ik heb uit je post je klantennummer + ticketnr gewist en toegevoegd aan je Profiel.
Je cloud account heb ik nu correct geconfigureerd.
Je mailbox ptxxxxx@proximus.be met de beide aliassen stond gesloten. Ik heb de mailbox terug geopend.
Kan je nog eens je cloud en webmail toegang testen.
klantnr 61******** (werd al eens en weer gestuurd naar SpearIT en terug, waarbij ticket ID 80***** zou aangemaakt zijn, misschien heb je daar wat aan) alvast bedankt !
- Bij het inloggen op ‘Cloud’ (10GB inbegrepen in abonnement) krijg ik telkens een foutmelding ‘2055’, ik heb hierover reeds telefonisch contact opgenomen waarna ik op mijn beurt gecontacteerd werd door spearIT, die mij enkel koen meedelen dat zij er niet konden aan doen, omdat zij niet genoeg rechten hadden op het systeem zelf (sic) ik kreeg het nummer van een intern(?) ticket
- Mijn emailadres ptxxxxx@proximus.be evenals de twee aliassen die hierop gecreëerd werden zijn niet bereikbaar; de afzender naar die mailadressen krijgt bijna onmiddellijk een non-delivery. Ik stel ook vast dat ik via myproximus webmail niet kan inloggen ttz. Ik log in en er gebeurt gewoon niets, ik blijf op het inlogscherm zonder foutmelding
hi @wim.dm kan je je klantennr toevoegen aan je profile waar je cloud en mail op actief is ?
dan kijk ik na wat er misloopt