Skip to main content
Vraag

Problemen met Cloud

  • 27 januari 2019
  • 7 reacties
  • 399 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Sind enkele dagen krijg ik geen syncronisatie meer met mijn cloud. Als ik het dashboard open van 'mijn cloud' zegt men mij: "0,0b gebruikt van de 0,0b". Wat is hier verkeerd?

7 reacties

ronnydb
  • Motivator
  • 25 reacties
  • 28 januari 2019
zelfde probleem hier man, probeer in te loggen op de site en krijg de melding: sessie verlopen

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 44 reacties
  • 28 januari 2019
Klopt Ronny, dat krijg ik ook en mijn mappen worden niet meer gesyncroniseerd.
Weet iemand hier wat er hapert, ook op mijn gsm kan ik geen verbinding meer maken met de cloud !

ronnydb
  • Motivator
  • 25 reacties
  • 28 januari 2019
heb even 2.30u op chat gezeten met tech dienst van proximus, oplossing ligt nog niet direct voor de hand, maar het probleem is reeds gekend. dus bij deze,,,,,relax en afwachten

Martin
  • 33528 reacties
  • 28 januari 2019
Toch wel raar dat het probleem zich niet bij iedereen voordoet, iig 't moet voor iedereen werken uiteraard!

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 44 reacties
  • 28 januari 2019
OK, thx Ronny... we wachten af.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1004 reacties
  • 30 januari 2019
Er is inderdaad een storing op het Proximus cloud platform voor sommige gebruikers. Niet alle gebruikers zijn betrokken. De betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing.

  • Rising star
  • 15 reacties
  • 30 oktober 2020
Martin schreef:
Martin schreef:

hier juist bij mij eens getest op Windows 10 versie 2004 met www.proximuscloud.be

en krijg geen foutmelding, probeer toch eens via privébrowsing met toestcombinatie

CTRL + SHIFT + N

of je dan ook de foutmelding krijgt

 

Beste Martin
 

Alvast bedankt voor inderdaad via een workaround zo ongeveer 30% van het aangekaarte probleem tijdelijk op te lossen.

Op browserniveau lijkt dit inderdaad soelaas te bieden, echter niet ideaal vermits je dan elke keer opnieuw je logingegevens moet intypen en nog meer jammer is natuurlijk dat in het wit knipperende venster met “OK” werkt dit niet werkt :-( .
Ergens bizar en natuurlijk vooral ook spijtig want dit werkt op een zekere manier ook via een (soort van) browser daar ik een browsergerelateerde foutmelding krijg als internet niet kan worden gevonden.

Ik heb ondertussen trouwens op 4/5 (ipv voorheen op 3/5) computers geen toegang meer via de applicatie. Dit gebeurde nadat ik plots opnieuw moest inloggen en ik “minimale cookies” selecteerde... 
Hopelijk brengt dit voor iemand een verder inzicht in het probleem dat zich stelt :-)  

Y.