Beantwoord

problemen email

  • 24 January 2022
  • 52 reacties
  • 4146 Bekeken

Sinds enkele dagen grote synchronisatieproblemen met e-mail server: E-mails worden gedownload en verdwijnen vanzelf na enkele seconden.  Onmogelijk te weten wat al dan niet verdwenen is. 

icon

Beste antwoord door Martin 27 January 2022, 18:29

Bekijk origineel

52 reacties

Reputatie 2
Badge +1

ben weer gerust nu, ben niet alleen met die problemen.  want officieel hoort men er niet veel van. af entoe dat men zich moet registreren en dat is het .

Zijn wel nieuwe problemen sinds gisteren heb ik gelezen.

Maar ja morgen een nieuwe dag en weer hoop op verbetering. Het zal toch ooit opgelost geraken .

Is het niet dit jaar dan volgend jaar.

Ongelofelijk wat een slechte dienstverlening!

  • sinds half 12/2021 geen kalender meer in Skynet webmail: “er wordt aan gewerkt”
  • mijn klacht bij de ombudsman, met normale antwoordtijd en oplossing binnen 3 maand is nu verlengd tot 6 maanden…..
  • sinds 25/01 geen mail meer binnengekregen
  • bellen - mails - klacht neergelegd - enz….

Ik ben een kleine zelfstandige met een klein reisbureautje. Kan iemand zich voorstellen wat het betekent om als reisbureautje geen kalender meer te hebben en geen inkomende mails meer te ontvangen? De reputatieschade en de financiële schade zijn niet in te schatten.
Proximus stelt geen enkele mogelijke oplossing voor en zelfs de medewerkers van Proximus die we aan de lijn krijgen, adviseren  expliciet om van mail-provider te veranderen naar bv. gmail omdat ze het ook niet meer weten. Wie moeten we dan wel contacteren om een oplossing te krijgen? Juist ja, de CEO.
Daarjuist nog eens de blog van Proximus over deze problematiek geconsulteerd en ze moedigen aan om een formulier in te vullen met de beschrijving van je probleem. Alleen…. bij het versturen komt er een melding dat het formulier om “technische redenen” niet beschikbaar is - LOL :joy:

Bij wijze van conclusie: vertrouwen in de stabiliteit van Proximus als emailprovider: verdwenen en het  vertrouwen in het oplossend vermogen van Proximus na 2 maand geen kalender meer en na 2 weken geen mail meer: totaal onbestaande.

Wil iemand namens de 100-en emailslachtoffers van Proximus de CEO eens wakker schudden en hem uit zijn comfortbubbel halen en hem vertellen dat we nog steeds op een oplossing wachten en uiterst geduldig geweest zijn en nu uiterst ontevreden zijn?

Ik ben benieuwd of de CEO ook al 14 dagen geen mails meer krijgt via zijn Proximus-account of stapte hij ook al over naar gmail?
 

Reageer