Skip to main content
Vraag

probleem met mijn router

  • July 26, 2025
  • 2 reacties
  • 48 Bekeken

Hallo, ik heb een probleem met mijn

router. De stroomkabel werkt niet goed, waardoor internet niet werkt.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • July 26, 2025

@GUILHERMEVINICK wat bedoel je juist met stroomkabel werkt niet goed?

FYI: PX moderatoren komen hier niet langs op het forum tijdens de weekends.

Je kan wel in het weekend bellen naar de helpdesk 0800 22 800 tot 22u .

PS:

PX moderatoren kunnen u beter/vlotter verder helpen, als je in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens invult. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meld het hier zodra dit gebeurd is.


YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • July 28, 2025

@GUILHERMEVINICK kan u uw lijnnummer of klantennummer toevoegen aan uw forumprofiel zoals Martin hierboven vermeld heeft? Dan kunnen we het langs deze kant ook eens natesten en indien nodig een nieuwe modem opsturen.