Dit is een domein die standaard via one.com is opgezet. Ik heb 50 mails verzonden, enkel de @skynet.be geadresseerden hebben de mails niet ontvangen.
Normaliter zou dus de beveiliging in orde moeten zijn.
Zelf heb ik ook al nagegaan of het domein eventueel blacklisted zou geraakt zijn maar dat is niet het geval.
Ter info: je kan hiervoor ook contact opnemen bij dnsmaster@proximus.com
Je kan deze dienst ook telefonisch bereiken op het nummer: 080023452
Dat heb ik ook effectief gedaan maar die heeft mijn vraag forwarded naar het standaard Proximus helpdesk adres en kon dus geen soelaas brengen.
Toch bedankt voor de suggestie, ik had dit ook gezien via een andere gelijkaardige post op dit forum.
Noteer in ieder geval al in je → ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden indien je dit wenst. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
Meldt het hier zodra dit gebeurd is.
daar zijn een paar problemen mee sinds een aantal weken, bij Telenet komt dit probleem ook voor met skynet e-mail adressen.
Mijn advies is om voor je nieuwe domein formule1clubdeinze.be de nodige zaken bij one.com in te stellen voor SPF en DMARC. Dit zal de reputatie van je domein gevoelig verhogen, waardoor e-mailontvangers je nieuwsbrief als legitiem zullen gaan beschouwen. Maar, het instellen van die zaken kunnen wel een flinke uitdaging zijn, dus misschien moet je daar voor hulp (professionele) inroepen?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.