Skip to main content
Vraag

probleem met internet

• September 5, 2025
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb sinds begin augustus (werken pida in de straat) problemen met mijn internet dat valt verschillende keren per dag weg (internet box synchronisatie wit flashend lampje) ik heb al zoveel keer bij proximus gezegd waar het probleem "PIDA HAD EERST DE AFTAKKING ADSL VAN DE STRAAT NAAR MIJN HUIS OVER GEDAAN DEZE HEBBEN ZE ZELF IN ELKAAR TERUG GEPRUTST" waardoor ik nu slecht contact heb, maar telkens op chat of telefoon krijg ik altijd het zelfde antwoord van steken u kabels nog te goed in de modem en dergelijke terwijl ik alles al gecheckt heb en gedubbel checkt heb verschillende keren een technieker gekomen maar er is geen probleem binnen!!!, ik ben het echt beu dat het probleem maar niet inorde geraakt, echt aan het twijfele om naar Telenet over te stappen want op deze manier kan het echt niet..

Mijn vraag kan er eindelijk iemand echt helpen om dit opgelost te krijgen alstublieft?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • September 5, 2025

@Alliet,

Omdat de PX-moderatoren dit verder zouden kunnen onderzoeken maandag als ze hier terug langskomen en om je zo beter/vlotter verder te helpen, best zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aanvullen in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 5, 2025

@Martin 

Dankjewel want ik ging er al vanuit dat men proximus profiel gekoppeld was, ik heb het ondertussen ingevuld.

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 8, 2025

@Alliet  weet je op pidpa de beschadiging heeft doorgegeven aan proximus? Is de beschadiging op openbaar domein of op uw perceel? 

• Auteur
  • Apprentice
  • September 8, 2025

@Michael V 

Nee enkel wanneer toen ze de hele straat kabel hadden gebroken hebben ze dit doorgegeven aan proximus deze is dan week later herstelt, maar de eerste keer hadden ze die zelf "herstelt" dat was toen enkel de aftakking die naar binnen komt die ze kapot getrokken hebben met hun graafmachine, maar deze pruts "herstelling" (wat zij in geen geval zelf zouden mogen doen)  is naar alle waarschijnlijkheid corrosie beginnen opkomen en daardoor slecht contact en heel onvoorspelbaar, want alles binnen is getest alle bekabeling de modem alles maar toch verliest mijn modem verschillende keren de internet verbinding, en dit is ook wat de eerste technieker vaststelde, maar we zijn nu verschillende weken later nog steeds is er niemand de kabel komen herstellen, en voor alle duidelijkheid het is in het voetpad dus openbaar domein 

Met vriendelijke groet 

Steven

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 9, 2025

@Alliet Als het om de aftakking gaat tussen het straat en uw woning dan is het de vooraanleg die stuk of beschadigd is. Daarvoor moet je met onze klantendienst contact opnemen om een nieuwe vooraanleg aan te vragen. Dan gaan ze met u overlopen wat er moet gebeuren.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 9, 2025

@Michael V contact opnemen met jullie klantendienst is niet vanzelfsprekend eerst de AI zowel in chat als bellen en dan krijg je misschien na een tijd iemand aan de lijn die amper helpt zoals afgelopen weken verschillende keren, ik weet echt niet of ik nog wel vertrouwen in jullie heb, al was ik altijd super tevreden maar sinds het pidpa incident begon het snel om te slaan,

Met vriendelijke groet 

Steven 

Michael V
Forum|alt.badge.img+2
  • Moderator
  • September 9, 2025

@Alliet Ik heb dit doorgegeven aan de juiste dienst. Die gaan met je verder in contact komen. Meer kan ik niet doen wegens pidpa dit normaal aan proximus moet doorgeven.

• Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2025

Probleem raakt maar niet opgelost dus ik kan niet anders dan van provider veranderen, ik ga niet blijven betalen voor een onbetrouwbaar internet dat elke dag verschillende keren uitvalt, toch bedankt voor de mensen die geprobeerd te helpen hebben maar helaas,

Met vriendelijke groet