Skip to main content
Vraag

probleem met inloggen mailaccount

• December 7, 2025
  • 8 reacties
  • 118 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Zopas kreeg ik de melding op mijn telefoon dat er een probleem was bij het inloggen bij uw account en moet ik opnieuw mijn wachtwoord invoeren.

Wanneer ik mijn wachtwoord ingeef geeft die de melding aan dat ik mijn identiteit moet verifieren om dit account te gebruiken tik op account hieronder om in te loggen maar wanneer ik dat doe krijg ik steeds die melding dus inloggen lukt niet( samsung A55 ).

Inloggen bij zowel webmail als tunderbird lukt ook niet.

Er is niets verandert aan mijn instellingen.

Iemand hier een idee wat er mis is of is er sprake van een algemeen probleem( dacht dat dit nog eens voorgevallen is)

8 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • December 9, 2025

@ronaldo Als het ook niet lukt om in te loggen op webmail zal het foutieve paswoord gebruikt worden. Ik zie dat uw paswoord de laatste dagen vaak gereset geweest is, de laatste keer deze middag iets voor 15u. U moet dus dit laatste paswoord gebruiken om te kunnen inloggen. Hiermee zou het moeten lukken. U moet dit nieuwe wachtwoord dan in al je mailprogramma’s (je gsm, thunderbird,..) aanpassen

• Apprentice
  • December 11, 2025

@HadewychT  en anderen van het px team

Sorry alvast voor de late reactie,maar door de vakkundigheid(😴) van sommige px medewerkers die erin geslaagd zijn om al mijn gegevens te wissen kon ik niet meer op dit forum en heb dus alles opnieuw moeten aanmaken.

Dinsdag was het dus uiteindelijk gelukt om alles te installeren,ook Thunderbird en gsm (behalve dan het Forum) en hoera alles werkte ,maar te vroeg viktorie gekraait nauwelijks een uur later hetzelfde probleem.

webmail  inkomende en uitgaande mails geen enkel probleem

thunderbird inkomende mails geen probleem ,uitgaande  probleem server

vandaag hierover  een zoveelste gesprek gehad met een medewerker die beweerde dat dit niet het probleem van proximus is maar van mozilla en dat ik daar maar kontakt moest mee opnemen,ook beweerde men dat mijn instellingen niet goed stonden wat ik tenzeerste betwist aangezien alles is ingesteld door iemand die beroepsmatig veel met pc werkt.

Ik heb nog verschillende e-mail programma’s getest,outlook,draimmail,...niets werkte.

Gsm inkomende berichten wel -uitgaande werden in de wachtrij gezet en de melding KAN ACCOUNT NIET VERIFIEREN_SERVER ONDERSTEUNT GEEN VERIFICATIE ook hier weer hetzelfde verhaal voorheen werkte alles goed

Ook een bewering van de px medewerker dat een adres @postbox.be niet ondersteunt word door proximus ,toch staat op al mijn facturen xxxxxx@postbox.be.

Problemen begonnen op zondag en wat er voorlopig werkt is webmail proximus,My proximus en zopas ook dat ik terug op het forum kan hiervoor heeft men ook een reset moeten doen van mijn wachtwoord en het gevolg daarvan is dat al mijn topics en meldingen verdwenen zijn en ik terug een newbee ben.

Al de nodige stappen gevolgd die ik gekregen heb van het vele aantal medewerkers zowel via chat als telefonisch(20 tal).

Wie o wie gaat dat hier oplossen mails versturen via thunderbird ,gsm lukt niet want den deze denkt er sterk over na om na 40 jaar trouwe dienst andere oorden op te gaan opzoeken.

• Apprentice
  • December 11, 2025

Het is best mogelijk dat als ik volgende keer niet reageer ,weer problemen heb om mij in te loggen op het forum.

Martin
  • December 11, 2025

Mss is het  phishing mail @postbox.be dat je ontvangen hebt !

anders moet je in → MX Lookup Tool  eens xxxxxx@postbox.be invoeren om te zien bij welke mailserver dit domein hoort?

• Apprentice
  • December 12, 2025

@Martin 

neen is geen phishing daar ben ik heel zeker van .Het adres xxxxx@postbox.be is indertijd aangemaakt door een technieker die mijn installatie is komen doen toen belgacom tv opkwam  installatie was zelfs nog Ruckus of paddestoelen (draadloos).

Staat al jaren op de officiele documenten van eerst belgacom,daarna proximus

Met deze xxxxx@postbox.be,(+wachtwoord) heb ik mij sinds die installatie steeds moeten inloggen om op mijn persoonlijke pagina(facturen,diensten,internet,…..) ,forum en ook om tv op pc te kunnen kijken 

Dit heeft altijd perfect gewerkt tot zondag plots alles weg was zonder dat ik iets verandert had aan instellingen .webmail,thunderbird,gsm,andere mail programma’s

geen account meer gekoppelt aan mijn px nummer. nieuw moeten aanmaken met de nodige problemen

geen webmail van px hebben ze ook allemaal moeten resetten

niet meer kunnen inloggen op het forum  heeft px ook moeten resetten

geen mails op gsm

thunderbird werkte ook niet altijd melding zoals aangeven in mijn vorige post.

ook getest op draimmail,outlook zonder resultaat.

Update wat voor de moment werkt

Webmail werkt volledig,mij proxymus,tv kijken op pc,inloggen op het forum.

Andere e-mail programma’s werken niet (o.a thunderbird ).net als gsm.

En nog steeds komen de reacties van het px forum in de SPAM TERECHT,wat met andere mailprogramma’s niet het geval is .

WANNEER WORD DIT EENS OPGELOST,MISSCHIEN LIGGEN HUN MAILS WEL AAN DE BASIS VAN MIJN PROBLEMEN.

Ik ben hééééééél teleurgesteld dat hier niemand van het Proximus Team gereageerd heeft op mijn post.

Ik zou hier nog veel meer kunnen schrijven px medewerkers hier kunnen altijd navraag doen bij hun collega’s en dat zijn er heel veel.

Martin
  • December 12, 2025

Ik had er nog nooit van gehoord in ieder geval, was dit mss een gratis mailbox dienst die in der tijd bestond die de Belgacom technieker voor u aangemaakt heeft?

Mijn vader heeft ook nog een belgacom.net mailbox bv. en er bestonden er nog andere ook…..

We zullen moeten afwachten of een Proximus moderator u hiermee kan verder helpen maandag als ze hier terug langkomen!

• Apprentice
  • December 12, 2025

@Martin 

Inderdaad dat was een dienst die destijds gratis aangeboden werd,helaas kan ik deze documenten niet meer terug vinden 

Het ging over het feit dat de laatste px medewerker die ik gesproken heb beweerde dat proximus postbox .be adressen niet ondersteunt .Ik vermoed dat proximus indertijd dit gebruikersadres niet mee heeft overgenomen

Zoals dus eerder vermeld werkt het inloggen op webmail,My Proximus en het forum voorlopig wel hetzij met allemaal ander inloggegevens (die van xxxxx@postbox.be kan ik niet meer gebruiken waren niet terug te vinden in mijn dossier..)

Alleen is het zo dat uw reactie ‘s op mijn berichten in SPAM staan.

Natuurlijk zit ik nog met veel vragen zoals

Hoe kan het dat er geen account meer gekoppelt was aan mijn proximus nummer ,aan mijn instellingen was er niets gewijzigd en heb zelf mijn gegevens er niet uitgehaald

waarom komen mails van proximus community steeds in spam

Waarom krijg ik nog steeds die melding van de uitgaande mailserver in thunderbird (zie eerdere post) hierover zij die medewerker ook fout zit niet bij ons wij ondersteunen dat niet Mozilla kontakteren.

wat heeft ​@HadewychT mij dan doorgestuurd

Uitgaande mails op GSM lukt ook nog niet,als ik dan de redenring van de medewerker volg ga ik kontakt moeten opnemen met SAMSUNG.

Sorry hé een beetje serieus blijven hé alles werkte perfect 

Dit zijn allemaal vragen voor een Proximus moderator waarvan ik liefst een antwoord zou krijgen indien zij hier na het weekend de draad weer opnemen.

Forum|alt.badge.img

geachte

ik heb ook problemen met mijn email adres xxxx@rsca.com 

ik heb geen mails meer ontvangen sinds woensdag , ook als ik naar mezelf stuur komen ze niet toe (zonder foutmelding voorlopig)

versturen met het adres gaat blijkbaar ook niet

ik kan inloggen op de webmail maar daar zie ik enkel oude mails en verzenden van mails gaat , maar ze komen ook niet toe

mvg

het goddelijk monster