Ik heb al de ganse week problemen met mijn internetverbinding (ethernet).
Heb maandag al contact gehad met de Proximus helpdesk en die hebben de lijn gecontroleerd en die zou perfect werken (WiFi, TV en telefoon werken trouwens wel). Mogelijk was het de kabel zelf tussen de bbox en mijn, ook vervangen, maar geen verschil. Ongeveer 15 minuten valt de verbinding weer weg. Kabel ook ingeplugd op de vier beschikbare poorten, hetzelfde resultaat.
Ondertussen is de pc al twee keer bij een hersteller geweest, waar hij wel zonder problemen online blijft. Maar thuisgekomen opnieuw hetzelfde resultaat, internet valt opnieuw weg na 15-20 minuten.
Wie weet raad? Zou het dan toch aan de b box zelf kunnen liggen?
Alvast bedankt voor het antwoord.
Met vriendelijke groeten
Laurent
ik veronderstel dat je de bbox al gereset hebt → Reset b-box/Internet box
ik veronderstel dat je de bbox al gereset hebt → Reset b-box/Internet box
Dat had ik nog niet geprobeerd, maar heb het deze avond eens gedaan. Tot nu blijft de verbinding toch al een uurtje live. Ga morgen de ganse dag de pc eens opzetten om een langdurige test te doen….
Alvast bedankt voor de tip Martin !
@LaurentH Is het nog steeds in orde?