Vraag

Probleem met email die verdwijnt, blijft laden en/of vertraging heeft (Outlook en webmail)

  • 3 February 2023
  • 6 reacties
  • 346 Bekeken

Ik heb een probleem met emails die binnenkomen en daarna verdwijnen en/of niet laden. Het probleem doet zich voor zowel op mijn laptop (Office 365), smartphone (Outlook) en webmail. Dit probleem speelt nu reeds een paar dagen.

Laptop: emails komen binnen en 1 of 2 mails verdwijnen onmiddellijk en komen dan pas na een paar uur in de mailbox.

Smartphone: 1 mail van 2 weken geleden blijft op ongelezen staan en kan ik niet verwijderen. De mails die via laptop verdwijnen, zijn hier wel zichtbaar maar zonder inhoud.

Webmail: ook hier komen dezelfde mails met vertraging binnen. Er staan ook 2 mails zonder inhoud of afzender in de inbox. De foutmelding bij deze mails is “Wacht tot de e-mail(s) volledig zijn geladen.

Ik heb de klantendienst gebeld deze ochtend en ik moest mijn email client opnieuw installeren. Dit heb ik niet gedaan aangezien het probleem zich op 2 verschillende toestellen voordoet, en zowel via een email client als via webmail. Het lijkt me dus geen probleem van de email client te zijn. De 3 andere email adressen die ik ook via Office 365 en op mijn smartphone binnen krijg vertonen geen probleem. Enkel mijn proximus mailadres.

Wat kan ik doen om dit op te lossen?


6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@KellyS 

Heb je al de cookies eens verwijderd op je internet browser?

 

Geert

Cookies verwijderen geeft geen verschil. Ik probeer webmail op 2 verschillende browsers ( Edge en Chrome) en het probleem doet zich voor op beide browsers. Ook op de email client van mijn laptop en van mijn smartphone heb ik dit probleem, dus ik denk sowieso niet dat cookies er iets mee te maken hebben.

Is er hier een oplossing voor want ik kom hetzelfde probleem hier tegen …...

Reputatie 7
Badge +4

@marcvissers Sinds wanneer heb je dat probleem ? Op dit ogenblik staat er een ticket open voor problemen met verzenden en ontvangen van mails op onze webmail. Als je het dus maar sinds vandaag ondervindt, kan het daaraan gelinkt zijn. We doen er alles aan om die problemen zo snel mogelijk op te lossen. 

@KellyS Ondervind je nog steeds problemen ? Als dat zo is zullen we je mailbox laten nakijken vermits je de problemen ook op webmail ondervindt in verschillende browsers. 

@marcvissers Sinds wanneer heb je dat probleem ? Op dit ogenblik staat er een ticket open voor problemen met verzenden en ontvangen van mails op onze webmail. Als je het dus maar sinds vandaag ondervindt, kan het daaraan gelinkt zijn. We doen er alles aan om die problemen zo snel mogelijk op te lossen. 

@KellyS Ondervind je nog steeds problemen ? Als dat zo is zullen we je mailbox laten nakijken vermits je de problemen ook op webmail ondervindt in verschillende browsers. 

problem solved! Thanks!

FW!

@marcvissers Sinds wanneer heb je dat probleem ? Op dit ogenblik staat er een ticket open voor problemen met verzenden en ontvangen van mails op onze webmail. Als je het dus maar sinds vandaag ondervindt, kan het daaraan gelinkt zijn. We doen er alles aan om die problemen zo snel mogelijk op te lossen. 

@KellyS Ondervind je nog steeds problemen ? Als dat zo is zullen we je mailbox laten nakijken vermits je de problemen ook op webmail ondervindt in verschillende browsers. 

Na 3 keer gebeld te hebben met de klantendienst hiervoor was het probleem plots opgelost, dus op dit ogenblik heb ik geen problemen meer.

 

Reageer