Skip to main content
Antwoord

Probleem email

  • November 5, 2025
  • 14 reacties
  • 210 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heeft er nog iemand probleem met ziin proximus email? Sommige kan ik niet openen doorsturen lukt ook niet is zo sinds gisteren. Groetjes Danny 

Beste antwoord door LucskeDK

Beste, je kan normaal alles vandaag terug instellen, zie link E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

Martin
  • November 5, 2025

Lukt het ook niet via https://webmail.proximus.be 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • November 5, 2025

@Martin lukt ook niet. Kan zelfs niet inloggen. 


Forum|alt.badge.img
  • Motivator
  • November 5, 2025

Hier ook… Outlook synct niet meer… Op gsm via Samsung Mail geen probleem


Martin
  • November 5, 2025

ik heb eens via mijn mailclient thunderbird geprobeerd en werkt toch bij mij nog normaal.

Dus zal afwachten worden op een reactie van een Moderator om te weten of het probleem gekend is bij hen!


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • November 5, 2025

Ik heb alles geprobeerd. Outlook thunderburd bleumail zowel op laptop r' smartphone. Niks werkt. 


  • Apprentice
  • November 5, 2025

kan geen contact meer krijgen met mijn mails.  Inloggen op web mailbox niet mogelijk.  Dit sinds gisteren


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • November 5, 2025

@Eddy1221 bij mij het zelvde


  • Apprentice
  • November 5, 2025

Ik kan sedert deze morgen ook enkel mijn mails via webmail lezen en versturen, niet via outlook!


  • Apprentice
  • November 5, 2025

Beste, heb sinds gisterenmiddag ook hetzelfde problemen zowel bij ontvangen als verzenden. Na contact met servicedesk Proximus heeft het te maken met pro Russische cyberaanval van gisteren blijkbaar; spijtig dat Proximus mensen hierover niet verder inlicht -:(


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • November 5, 2025

@LucskeDK dank u. Hebben ze ook gezegd waneer of hoe het zou opgelost zijn? Ik kan' zelf niet naar de service desk bellen omdat ik pas zaterdag weer in België ben


Martin
  • November 5, 2025

Louter ter info:
een Franstalige Proximus moderator melde 4uur geleden het volgende :
___________________________________________________

Bij de gerichte DDoS-aanval werd enkel de verbinding met Proximus Webmail vanuit het buitenland verstoord.


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • November 5, 2025

@Martin zal ook wel niet kloppen denk ik. Ik ben wel niet in België maar ik kan me moeilijk voorstellen dat de andere personen met dit probleem dit ook zijn. Groetjes Danny 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Grand Master
  • November 6, 2025

Alles is terug normaal bij mij. Geen probleem meer.. 


  • Apprentice
  • Antwoord
  • November 6, 2025

Beste, je kan normaal alles vandaag terug instellen, zie link E-mail instellen op je gsm, tablet of computer | Proximus