Skip to main content
Vraag

Prijzen Fiber


Toon eerste bericht

53 reacties

  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 2 september 2021

Na 45 min wachtmuziekje maar toegelegd. Ongehoord!!

 


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 3 september 2021

@Frankdoc @Martin @M_016 

De internet downloadsnelheid van de Flex Fiber en Business Flex Fiber packs zal ook worden geboost van 500Mbps tot 1 GIGA (de uploadsnelheid blijft ongewijzigd).
  • OPGELET: om technische redenen zal deze wijziging pas vanaf half september van kracht zijn

Groetjes,
Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 3 september 2021

@AntonellaD maar waarom zit ik dan nu nog op 350 mbit? Ben momenteel aan het bellen met jullie diensten, de persoon is het aan het navragen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 3 september 2021

@Frankdoc  Omdat jij niet beschikt over een Flex Fiber of Business Flex Fiber pack, maar wel over Flex Fiber S. Groetjes, Antonella

 


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 3 september 2021

@AntonellaD Kan de verkoper die mij op 3 augustus gebeld heeft dan even uitleggen waarom zij mij dan veranderd heeft van abonnement, met het doel om 1 gbit te hebben vanaf 1 september?

 

Wat is het prijsverschil tussen die 2? Vaste telefoon gebruik ik niet, maar blijkbaar moet je dit wel hebben?

Er werd mij verteld dat mijn maandpremie zo’n 95 euro incl btw ging zijn, inclusief dus 1x mobiel.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 3 september 2021

@Frankdoc  Je had een Familus Fiber pack (met vaste lijn). Op 03/08 is de vaste lijn opgezegd en het pack gewijzigd naar Flex Fiber S. Ik kan niet ingaan op de uitleg van de verkoper aangezien ik niet aanwezig was tijdens dat gesprek. Het enige dat ik je kan zeggen is dat je terug een vaste lijn dient te nemen zodat je een Flex Fiber pack hebt en enkel zo zal je van de 1gbit kunnen genieten. Het prijsverschil tussen een pack zonder vaste lijn (Flex Fiber S) en met vaste lijn (Flex Fiber) is € 11/maand. Groetjes, Antonella


M_016
Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • 4337 reacties
  • 3 september 2021

Ter info

Product informatie fiches | Proximus

Flex S = pack zonder vaste lijn

Flex = pack met vaste lijn

Flex(S) + = pack met mobiel abo

 

Flex S fiber = 64,99 euro/maand / Flex S fiber + unlimited S mobile = 90,99

Flex Fiber = 75,99 euro/maand / Flex fiber + unlimited S mobile = 101,99 

enz.


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 3 september 2021

@AntonellaD Kan u mij deze verkoper dan laten terugbellen zodat dit rechtgezet kan worden? Mij lijkt ook dat een commerciële tegemoetkoming gewenst is gezien ik foute informatie heb gekregen waarop ik mij baseerde om het abonnement te veranderen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 3 september 2021

@Frankdoc  Ik kan u laten opbellen door de klantendienst, maar kan niet kiezen voor een specifieke verkoper. Indien je dit wenst, geef ik het door.Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 3 september 2021

@AntonellaD Geef maar door gezien ik het zelf niet kan wijzigen.. Ik vermoed dat men wel kan zien welke verkoper de wijzigenen op 3/8 heeft doorgevoerd.

 

*edit: Met het abo van 101,99 euro, heb je dan al recht op 5G, of zijn dit nog steeds aparte tariefplannen?


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 3 september 2021

@Frankdoc  Je wordt vandaag nog opgebeld. Groetjes, Antonella

edit: 5G toegang is enkel met het mobiel abonnement Flex Unlimited (5G) of Unlimited Premium (5G)


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 3 september 2021

@AntonellaD Beste, ik ben dan gebeld geweest. Ondanks ik 3x uitdrukkelijk heb gevraagd dt het dus omde formule van 101,99 euro gaat, zie ik dat men de Fiber Boost optie er nog eens bijgelapt heeft. Ongeloofelijk…

Kan u dit laten annuleren aub? Dus ik heb gewoon de 101,99 euro per maand versie nodig zodat ik 1 gbit heb ( in loop van deze maand), niét de 15 euro extra optie voor wat hogere upload.

 

*edit :tevens staat er dat er nog een technicus gaat komen op 17 september. Geen idee wat die hier gaat komen doen, maar dit hoeft dus ook niet… Bij de vorige wijziging van begin augustus stond dit niét.


Martin
  • 32645 reacties
  • 3 september 2021

FYI:Pas maandag komen de Prox medewerkers terug langs om je hierbij verder te helpen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 6 september 2021

@Frankdoc De betalende fiber boost optie werd verwijderd in het order. De installatie door de technieker daar kunnen we helaas niet onderuit. De afspraak staat gepland voor 17/09. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 6 september 2021

@AntonellaD wat moet die technieker hier in godsnaam komen doen? Alles is reeds geïnstalleerd en werkende!? Ik ben een bestaande Fiber klant.

Maar goed, er is toch niemand thuis die dag. Dus de technieker kan zich deze nutteloze rit besparen :)


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 6 september 2021

@Frankdoc  Dit betreft de toevoeging van een product (vaste lijn) op het glasvezel netwerk waarvoor ons systeem aangeeft dat er een verplicht bezoek van een technieker nodig is. Indien 17/09 niet voor je past, kan je de afspraak online aanpassen. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 6 september 2021

@AntonellaD dus de fout van jullie verkoper begin augustus zorgt er nu voor dat ik een halve dag verlof mag nemen om een technieker binnen te laten die niks moet komen doen?

Wil dit toch even intern doorgeven aan een manager voor een commerciële tegemoetkoming. Dit is toch niet meer normaal.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 6 september 2021

@Frankdoc  Je kan ook opteren voor een afspraak ‘s avonds of op zaterdag als dit gemakkelijker is voor jou (online te wijzigen). Voor het overige zal dossier 49089780 behandeld worden. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 6 september 2021

@AntonellaD Bedankt, ik zal reactie afwachten. Heb de afspraak nu verplaatst naar een moment waar ik thuis ben. De technieker zal die dag al meteen wat vroeger kunnen stoppen :)


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 17 september 2021

@AntonellaD hoe ver staat dossier 49089780 ? Tot op heden nog niks mogen vernemen. Als ik zie dat mijn collega een aanbod kreeg voor Flex 1 jaar à 68,99 euro per maand vermoed ik wel dat er iets mogelijk moet zijn.

De technieker komt tss 11.30 en 13.30 ondanks we aangaven pas vanaf 12.30 thuis te zijn. We zien wel zeker…?


Martin
  • 32645 reacties
  • 17 september 2021

TUI: je kan normaal gezien een afspraak veranderen via MyProximus


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 17 september 2021
Martin schreef:

TUI: je kan normaal gezien een afspraak veranderen via MyProximus

Ik had hem veranderd, naar ‘tussen 12u30-17u’. Deze morgen krijg ik dan een sms dat ze er al kunnen zijn vanaf 11u30. Niet mijn probleem als ze om 11u30 voor een gesloten deur zouden staan….


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 17 september 2021

Technieker heeft mij gebeld en kon het vanop afstand doen. In my proximus zie ik nu ook die 1000/50 staan, maar ik denk dat ik toch nog op 500 zit cfr snelheidstesten..


  • Auteur
  • Practitioner
  • 28 reacties
  • 20 september 2021

@AntonellaD hoe ver staat het dossier aub? Proximus nog niet gehoord, snelheid is ook nog niet zoals het moet zijn?


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 1671 reacties
  • 20 september 2021

@Frankdoc  Antonella zal contact opnemen met u vanzodra er nieuws is.Zij werkt vrijdag op dit forum. Voor problemen met de snelhied neemt u best contact op met de storingen. Groetjes