Skip to main content

Port forwarding werkt niet op mijn modem.

Beveiligingsniveau van de firewall reeds op “Laag” en “Medium” gezet. Port forwarding is echter correct configureerd in de MyProximus. Maakt niet uit welke poort ik instel, als ik controleer via CanYouSeeMe.org blijft de poort dicht staan. De “Configuratie netwerkpoorten” staat ook reeds op “Geavanceerde Modus”.

Modem reeds herstart uiteraard, geadvanceerd herstart en fabriekinstellingen gereset, 10 minuten spannindsloos gezet, maar het probleem blijft.

Op het forum lees ik dat een nieuwe modem vaak een oplossing is, kan hiervoor gezorgd worden?

Extra info:

Firmware SGE51100404

De Internet box geeft één IP aan eigen Unifi Router met vast lokaal IP. De Unifi router voorziet de rest van het huis van internet. De port forwarding is ook ingesteld on de Unifi router, maar het loop dus al mis hiervoor.

Hallo Proximus, komt hier nog een reactie op aub? 


@StuffMan 

FYI: pas aanstaande dinsdag komt iemand van het PX forumteam (moderatoren) hier terug langs.


@StuffMan Aangezien de instellingen voor de nieuwe internetbox enkel via MyProximus kunnen gedaan worden vrees ik dat een andere modem geen oplossing zal zijn. 


@DaisyS OK wat is het probleem dan? Waarom krijg ik de poort niet open?


Reageer