Na even bekijken, zie ik dus dat deze vraag al meerdere keren gevraagt is, maar niet veel antwoord. Poort 80 staat open op de MyProximus app en poort 80 staat ook gemapped. Ik heb al een port test gerunned en dat verandert niet veel. Ook staat er een constante verbinding die opgevraagd word (pterodactyl)
Hulp word geapprecieerd :D
Bladzijde 1 / 1
En je hebt de instellingen gedaan zoals aangegeven → hier
na de portmapping ingevoerd te hebben ook best de bbox eens herstarten door 10 sec stroomloos te zetten.
En je hebt de instellingen gedaan zoals aangegeven → hier
Ja dat is allemaal juist gedaan.
De firewall is open op de server Op de app is het ook ingesteld op lage beveiligheid
heb je op deze link geklikt terwijl je ingelogd bent op je bbox → bbox remote toegang
Dit staat al op ‘Off’
heb je op deze link geklikt terwijl je ingelogd bent op je bbox → bbox remote toegang
Ja, het is al op off.
Mss best ook eens hier melden voor welke toepassing je deze poorten moet openen , welke service er draait op je netwerk via deze poorten, zodat ook anderen je kunnen verder helpen op het forum. Ook als je poorttest uitvoert moet er ook een toepassing/sevice draaien die op deze poorttest kan reageren.
Mss best ook eens hier melden voor welke toepassing je deze poorten moet openen , welke service er draait op je netwerk via deze poorten, zodat ook anderen je kunnen verder helpen op het forum. Ook als je poorttest uitvoert moet er ook een toepassing/sevice draaien die op deze poorttest kan reageren.
Zoals gezecht, runt (pterodactyl)
Ik had geen idee wat “pterodactyl” betekende en heb hier dus geen ervaring mee, hopelijk kunnen andere forumleden of PX medewerkers je hiermee verder helpen. Mss ook best melden welke type bbox3 je hebt is het ene van het merk technicolor of Sagemcom De meeste bbox3’s die in omloop zijn, zijn van het type BBOX3V+ (Sagemcom)
Ik had geen idee wat “pterodactyl” betekende en heb hier dus geen ervaring mee, hopelijk kunnen andere forumleden of PX medewerkers je hiermee verder helpen. Mss ook best melden welke type bbox3 je hebt is het ene van het merk technicolor of Sagemcom De meeste bbox3’s die in omloop zijn, zijn van het type BBOX3V+ (Sagemcom)
Over het model zelf geen idee, maar morgen bel ik nog is met proximus om dit te proberen fixen. Bedankt voor uw hulp
TBI:
TBI:
Het is een sagecom.
en ziet de achterkant er uit als op de laatste foto of zie je verschil, gewoon om te weten of het een bbox3V+ is.
En ook je bbox software versie eens uitlezen, want mss kunnen de PX moderatoren dan beslissen of het nodig is om andere software versie te pushen op je bbox.
en ziet de achterkant er uit als op de laatste foto of zie je verschil, gewoon om te weten of het een bbox3V+ is.
Neen ik heb de twee groene ports niet, er is een sticker in de plaats.
@dxr1o dan heb je een vorige versie van sagemcom.
En ook je bbox software versie eens uitlezen en hier posten, want mss kunnen de PX moderatoren dan beslissen of het nodig is om andere software versie te pushen op je bbox.
En ook je bbox software versie eens uitlezen en hier posten, want mss kunnen de PX moderatoren dan beslissen of het nodig is om andere software versie te pushen op je bbox.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.