Dag iedereen
Ik zal beginnen met het begin een tijd geleden krijg ik iedere keer via het spel “Apex Legends” de melding in de rechter boven hoek op mijn playstation dat ik “packet loss” heb. ik heb vervolgens mijn ps4 terug in fabrieks instellingen gezet updates gedaan. maar dit hielp allemaal niet. Ik heb toen contact opgenomen met EA help die hebben mij een test laten runnen die te zien is in de foto,s. Hier uit hebben ze kunnen afleiden dat bepaalde poorten niet open staan die wel moeten openstaan. Dan heb ik contact opgenomen met proximus over dit probleem. Zij hebben mij verwezen naar hun website waar een verouderde versie van toegangspoorten staat! Dit kan ik dus niet gebruiken heb dan ongeveer 11 keer gebeld voor gemiddeld 30min. Om nu uiteindelijk het antwoord te krijgen dat ik naar het forum moet komen. Weten jullie of het nu is omdat deze poorten niet open staan en hoe zet ik die poorten open in de foto is te zien wat ik zie op mijn scherm. En welke poorten ze vragen open te stellen en als je het antwoord weet wil je dan gedetailleerd vertellen hoe ik alles moet invullen want bv op de foto zeggen ze dat bv.1024-1124 moet openzetten maar wat moet ik dan invullen bij LAN-poort en als ik daar niets invul gaat dit niet. Ik wil de persoon die mij helpen al zeer veel bedanken!