Skip to main content

We zijn recent overgeschakeld van telenet naar proximus, waardoor ons huisalarm opnieuw ingesteld dient te worden. Hiervoor moet de installateur van ons alarm via onze modem = internet box poorten geconfigureerd moeten worden. We volgen hierbij het stappenplan zoals uitgelegd:https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_ports_mapping/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/poort-forwarding-op-je-b-box-of-internet-box.html

 

Helaas is er nergens ‘instellingen internet box’ zichtbaar bij ons, noch dat er een tabblad firewall te zien is. Het enige wat wij kunnen instellen is: netwerkpoort configuratie: standaard modus of geavanceerde modus. (het staat nu op geavanceerde modus). Bijkomend staat er ook PPP logen credentials (only for b-box 3) waar wij enkel een wachtwoord kunnen instellen, verder doet dit niets.

 

Kan iemand ons hiermee helpen? 

 

 

@Zopet 

Mss toch eens proberen de Internet box te resetten of dit soelaas brengt 

Reset je b-box/Internet box | Proximus

PS: PX Forummedewerkers komen pas morgen terug langs op het forum om je verder te helpen indien het na reset nog niet moest lukken.


@Zopet Kan je je klantgegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijken we het voor je na.


Klantnummer is toegevoegd.


@Zopet 

Instellingen internet box komen tevoorschijn wanneer je op wifi-beheren klikt bij je internet product.

In mijn geval toch..

Mvg 

Artie

 


@Artie 

En krijg je daar ook de portforwarding instellingen te zien?


@Martin 

Toch wel denk ik

Mvg 

Artie


@Artie 

Dat ziet er inderdaad de goede pagina uit.
Nu afwachten of het voor Zopet ook zo te voorschijn komt.


Inderdaad, ik zat op verkeerde pagina te zoeken. 
Dank jullie wel!


Top👍