Ping stabiliteit

  • 3 January 2018
  • 48 reacties
  • 2072 Bekeken


Toon eerste bericht

48 reacties

Ik heb terug last van mijn ping sinds dinsdag zouden jullie is kunnen kijken of er is iets mis met de servers en kunnen jullie ook is mijn lijn nakijken. Mijn klantennummer is 620062568.

 

Alvast bedankt

Hoelang zal dit probleem nog duren. Ik heb dit al een week begint irritant te worden
Reputatie 7
Badge +4
Dit onderzoekt men momenteel Niels.
Dag stijn.
Inderdaad ik was even ongerust dat ik de enige was met dit probleem gelukkig niet. Ook godd nieuws dat er niets fout is aan runescape servers.
Alleen proximus klanten hebben dit probleem?
Dag niels je kan zien op mijn thread dat dit zou gaan om een internationale carrier en ze dit gaan proberen oplossen. Enkel proximus klanten hebben dit probleem volgens de reddit thread.
TUI: zie ook hier onder deze meer recente tread omtrent ping probleem
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/ping-46881#post622069

Stijn, we hebben het probleem gevonden en werken aan een oplossing. Probleem ligt bij onze internationale carrier. Bedankt voor de melding.
@elsj danku voor te antwoorden Els.
weet je wanneer dit probleem kan worden opgelost en wat de oorzaak ervan is ik heb dit namelijk alleen op 1 spel (game) runescape.
Deze hoge latencybis al sinds woensdag bezig
Reputatie 7
Badge +3
Nielsspeeltrunescape we krijgen meerdere klachten binnen ook van mensen met andere provider mogelijks gaat dit om een algemeen probleem. Groeten Els
@charlotte.D Hallo, best charlotte
Ik veronderstel dat jij weet waarom ik zo'n hoge ping heb op alle servers op runescape?
Ik heb dit al sinds dinsdag-woesndag en het is zeer irritant, ik heb al vele dingen geprobeerd om het weg te krijgen zoals mijn router gereset en kabel uitgetrokken.
Beide hielpen niet
Als je weet wat de oorzaak is van het probleem en mogelijk ook een oplossing. Zou je me dan zo snel mogelijk een bericht sturen?
Mvg Niels
Reputatie 7
Badge +4
Stijn, ondervind je dit probleem met Runescape?
is dit probleem opgelost geraakt? ben gewoon even benieuwd want heb nu voor de moment hetzelfde probleem
Zou er kunnen geantwoord worden op mijn vorig antwoord...
Er is nog steeds een vertraging op de server 109.131.224.1 en na een maand is er nog niks aan gedaan. Het wordt tijd dat dit gemaakt wordt, want ik begin het toch wel beu te worden
Het is heel de dag en ik denk dat iedereen er last van heeft. De server heeft een vertraging waardoor mijn game een vertraging heeft. Jullie zouden beter iets doen aan die server, want er is geen probleem met mijn internet.
Reputatie 7
Badge +6
cdr, voor jou ook dezelfde vraag.
Wanneer heb je deze problemen? Is dit gedurende heel de dag of enkel tijdens bepaalde uren zoals 's avonds rond 20-22u?
Dan heb ik ook nog eens een ethernet kabel.... Het is niet normaal dat ik lags heb. Is er nu al nagekeken naar de server, want dit probleem blijft maar duren en er wordt precies niet veel aandacht aan besteed.
het probleem werd ook al gemeld bij de guildwars topic en het is nog steeds niet opgelost. Het wordt wel eens tijd dat dit probleem wordt opgelost
Volgens mij ligt het probleem gewoon met de server 109.131.224.1 , want die heeft een vertraging van 160 ms, waardoor ik zware lags krijg de hele tijd er is helemaal niks mis met mijn modem of met mijn pc.
Reputatie 7
Badge +6
Hey Paulo VL, wanneer heb je deze problemen? Is dit gedurende heel de dag of enkel tijdens bepaalde uren zoals 's avonds rond 20-22u?
Beste CDR,

Wees gerust, u bent niet de enige met dit probleem. Het probleem ligt aan Proximus en is al enige tijd bezig, hopelijk kunnen ze dit zsm oplossen.. Het probleem ligt ook niet enkel aan de verbinding naar games toe maar alles in het algemeen, mijn ProximusTV (webversie) blijft ook vaak hangen hierdoor..

Bijlage:
Een simpele tracert naar google.be en zelfs proximus.be laat al een enorme vertraging zien bij de 2e hop, deze schommelt tussen 100-200ms en ligt aan het proximus netwerk. De tracert van proximus.be is zelfs bar slecht met al die time-outs, best ironisch..
Reputatie 7
Badge +4
Doet dit zich voor op één enkel device en met één enkele game? Heb je voor de rest nog last van traag internet? Via MyProximus kan je je lijn eventueel nakijken wat technische problemen betreft, of stuur je klant- of telefoonnummer door via deze link zodat wij de lijn even voor je kunnen uitmeten.
Ik heb niet altijd lags, maar soms heb ik echt lagspikes die 10 minuten duren en dat is dan van 100 ms tot 200 ms en zo kan ik niet echt spelen.
wat bedoel je juist met ping niet stabiel wil je zeggen dat die te groot is;

Reageer