Al sinds woensdagmiddag zonder internet. Nu zaterdagavond. Nooit een heldere communicatie van Proximus. Wel wollig en bijzonder onduidelijk. Tegenstrijdig ook. Misschien komt maandag een lasser, maar misschien ook niet. Dat weten ze bij Proximus ook niet. Wie dan wel ? Hopelijk kan ik de volgende wedstrijd van de Rode Duivels wel bekijken. Wat een klantonvriendelijk bedrijf is Proximus. In weinig landen laten ze klanten in het weekend met zoveel gemakzucht in de steek. Hopelijk lopen ze geen zonneslag op, anders eind volgend weekend nog geen internet.
panne internet
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
