Vraag

Overstap proximus naar orange

  • 14 March 2023
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Beste, 

Sinds 10/03 via easy switch overgestaptvan proximus internet naar orange internet. 13/03 gebeld naar klantendienst proximus om retourlabel te mailen zodat ik modem kan terugsturen. Die persoon zou dat inorde brengen. Ik kreeg geen mail. Vandaag 14/03 opnieuw gebeld naar de klantendienst proximus. Bleek dat ons internet nog niet op stopgezet stond. Gevraagd aan de telefoon deze op te zeggen op de datum van 10/03. Bij het vragen rond terugbetaling van alreeds betaalde factuur bij proximus gaf meneer aan dat dit bij de volgende factuur zal verrekend worden. Maar welke volgende factuur als ik midden maart stopgezet heb? Dan volgt er geen factuur meer voor april waar ik creditering kan aanvragen. 

Of wordt er binnenkort een automatische creditering gemaild waarbij ik terugbetaling van maand maart zal krijgen? Wil dit graag zeker zijn want tegenwoordig bij terug betalingen gaat niets automatisch. 

Graag wil ik mijn volledig betaalde factuur van de maand maart gedeeltelijk terug betaald. Dit voor de periode startend vanaf 10/03 - 31/03

Vriendelijke groeten,

Delobelle Sara


4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Gevraagd aan de telefoon deze op te zeggen op de datum van 10/03. Bij het vragen rond terugbetaling van alreeds betaalde factuur bij proximus gaf meneer aan dat dit bij de volgende factuur zal verrekend worden. Maar welke volgende factuur als ik midden maart stopgezet heb? Dan volgt er geen factuur meer voor april waar ik creditering kan aanvragen

 

beetje geduld …

Op de datum dat je normaal je april factuur zou krijgen, zal je dus een credietnota krijgen voor de teveel betaalde dagen vanaf je opzeg.

 

Gevraagd aan de telefoon deze op te zeggen op de datum van 10/03. Bij het vragen rond terugbetaling van alreeds betaalde factuur bij proximus gaf meneer aan dat dit bij de volgende factuur zal verrekend worden. Maar welke volgende factuur als ik midden maart stopgezet heb? Dan volgt er geen factuur meer voor april waar ik creditering kan aanvragen

 

beetje geduld …

Op de datum dat je normaal je april factuur zou krijgen, zal je dus een credietnota krijgen voor de teveel betaalde dagen vanaf je opzeg.

 

Oke bedankt, maar voor twee mensen aan de lijn gehad te hebben die me dat niet duidelijk zeggen. Is het normaal dat ik dit graag wil weten. Heb er geen vertrouwen meer in, in dat automatisch inorde komen. 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Sara Delobelle we hebben geen Easy Switch ontvangen dus de opzeg werd ingegeven op 14/03, de automatische correctie staat al klaar. Ik zal uit commercieel standpunt 4 dagen extra toevoegen. Groetjes, Heidi

Dag @Sara Delobelle we hebben geen Easy Switch ontvangen dus de opzeg werd ingegeven op 14/03, de automatische correctie staat al klaar. Ik zal uit commercieel standpunt 4 dagen extra toevoegen. Groetjes, Heidi

Bedankt Heidi!

Fijne dag verder! 

Reageer