Skip to main content
Vraag

Overstap Fiber en 2de decoder

• August 20, 2025
  • 4 reacties
  • 88 Bekeken

Sinds vandaag heb ik na lang wachten Fiber, de technieker had echter geen muurbeugel/wall mount bij voor de Internet Box +. Via Google lees ik hier op verschillende plaatsen dat deze via dit forum kan verzonden worden?

Eerder vandaag via chat proberen te bestellen, doorverwezen naar de shop (geen voorraad), doorverwezen naar 0800 en daar kon men niet helpen wegens een ‘pending order’ op mijn account…

Daarnaast heb ik sinds enige tijd een 2de decoder, maar deze wordt toch niet voldoende gebruikt. Hoe kan ik deze terug sturen/annuleren?

Alvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 20, 2025

@Kevin1984 

De Px moderatoren kunnen je morgen een muurbeugel laten opsturen via Bpost en kunnen je ook de retourlabels via mail bezorgen zodat je gratis de 2de decoder kan terugsturen via Bpost.

NB:

• bekijk ook je spamfolder want soms komt die mail met retourlabels hierin terecht.
  • ter bijkomende info: alleen de V5c decoder en de Android V7 decoder moeten nog teruggestuurd worden, de andere types kun je naar het recyclage park brengen.

Tip: indien het nog niet gebeurd zou zijn en omdat de PX-moderatoren u hierbij zouden kunnen beter/vlotter verder helpen , vul zoveel mogelijk (privé) klantgegevens aan in je → ForumProfiel. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé-informatie vermelden die je belangrijk acht i.v.m. je vraag. Privévelden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op".
→ Meld het hier zodra dit gebeurd is.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 20, 2025

Bedankt Martin voor de info, zag inderdaad dat de notificatie omtrent deze post in mijn spam zat!

De decoder is inderdaad een V7.

Verder is mijn profiel (privé) reeds volledig in orde met alle gegevens, had dit ook zien terugkomen bij andere vragen, dus had dit alvast gedaan.

• Auteur
  • Apprentice
  • August 25, 2025

Beste moderatoren,

Is het mogelijk om een reactie op mijn post te ontvangen?

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • August 25, 2025

Dag ​@Kevin1984 thuislevering woensdag 27/08/2025 - in je bevestigingsmail zit ook het label om de 2de decoder terug te sturen. Groetjes, Heidi