Proximus medewerkers op dit publieke forum zullen u (vanaf morgen) wel verder helpen (crediteren) op voorwaarde dat u het bewijs van terugzending kunt voorleggen (via een privé bericht), normaal zou u retourticketten voor terugzending moeten gehad hebben en zou bij ontvangst terugzending bij Proximus er in principe geen dergelijk probleem (aanrekening decoder) mogen geweest zijn
Succes
Ik merk hier wel op het forum dikwijls op dat het het ontvangen van retourtickets misloopt.
Niet alleen bij een opzeg van een toestel waardoor het moet opgestuurd worden, maar ook tijdens een omruiling van een decoder!
@TomasVT
Excuses voor de aanrekening, toestel staat hier inderdaad geregistreerd als ontbrekend.
Je hebt nog een bewijsje van retourzending ? is dat gebeurd via bpost ?
bezorg je ons info ? Dan kunnen we dit wel rechtzetten :-)
Groeten,
Tina
Wij hebben die opgestuurd met het verzendlabel dat jullie ons bezorgd hebben na verandering. Dit gebeurde dus via bpost. 23 januari zijn wij overgestap, en weekje erna heb ik het opgestuur via bpost.
Wij zijn momenteel op vakantie, en hebben grote kuis gedaan voor ons vertrek. Vermoed dat we het klein papiere bewijsje dus kwijt zijn.
@TomasVT Is ondertussen in orde gekomen en de nodige creditnota 7093128340, bedrag 149EUR is opgemaakt.Groetjes,Joel