Beste,
Vorige week woensdag heb ik mijn BBox V3 vervagen door een Internet Box.
Sindsdien heb ik geen internet en geen digitale TV meer. Het Broadband-lampje op de InternetBox blijft pinken in plaats van continu te branden.
Als ik mijn oude BBox V3 terug aansluit en ik surf naar 192.168.1.1, dan zie ik dat het DSL-signaal wel nog toekomt, maar dat ik geen internet heb. Ook het lampje van DSL brand op mijn oude bbox3.
Dus zowel op mijn oude BBox als op mijn nieuwe Internet Box heb ik geen internet.
Technisch gezien lijkt alles in orde, aangezien het signaal komt wel degelijk binnen.
Ik heb sinds woensdag al een achttal Proximus-medewerkers aan de lijn gehad. Telkens beweren ze dat het binnen een paar uur opgelost zal zijn, maar dat is nooit het geval.
Eén medewerker vertelde mij dat de Internet Box bij Proximus zelf nog geregistreerd moet worden. Dus een soort “administratief” probleem, dus. Volgens de ene diest gebruik ik nog een bbox3 en volgens de andere al een internet box. Vandaar dat beide niet meer werken.
Als ik kijk op de MyProximus-app dan zie ik staan dat mijn bbox niet actief is.
Als ik ga naar “producten” en dan klik op “Internet Maxi” en dan op “Instellingen” en dan op “Geavanceerde instellingen”, dan krijg ik een error 403 “u hebt geen toestemming om de pagina te openen.”.
Eén va de medewerkers zal komende donderdag een technieker langssturen, maar ik vrees dat die niet veel zal kunnen doen. Als het iets is wat “administratief” geregeld moet worden, kan die daar niets aan verhelpen
Ik sukkel nu al bijna een ganse week (geen internet en geen TV) en de Proximus-medewerkers aan de telefoon kunnen mij blijkbaar niet verder helpen.
Vandaar dat ik mij nu eens tot dit forum richt.
Is er iemand die mijn probleem kan verhelpen, aub? Ik zou u erg dankbaar zijn.