Ik ontving een nieuwe modem/internet box en zou de WiFi toegangscodes per sms ontvangen. Ik heb de modem nu al een paar dagen in huis maar kreeg nog steeds geen toegangscodes. Het ganse weekend al heel wat tijd gespendeerd aan chatten, bellen met helpdesk en nog steeds geen codes gekregen. My Proximus werkt ook niet via de website enkel via de app en dat brengt ook geen oplossing. Wat kan ik nog doen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Dit is de modem. Ik heb nog eens naar helpdesk(0800….) gebeld. Men heeft de WiFi codes nog eens via sms verstuurd naar mijn Proximus gsm-nummer. Ging een kwartiertje duren, een uur later en nog niets gekregen. Ik begin er moedeloos van te worden…
@AnjaV70 Kan je de gegevens van je internetlijn even aanvullen in je profiel zodat ik dit voor je kan nakijken ? Met de gegevens die ik nu heb vind ik enkel je gsm-abonnement terug.
Gevraagde privégegevensin je forumprofiel plaatsen doe jeterwijl je op het forum ingelogd bent, en zet jein één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” ( in het vak “Ticket(Privé)” kun je bvb nogbijkomende informatie zetten als dit wilt).
Alles is in orde gekomen, na lang wachten de codes gekregen. Bedankt voor jullie hulp!
Ik ontving een nieuwe modem/internet box en zou de WiFi toegangscodes per sms ontvangen. Ik heb de modem nu al een paar dagen in huis maar kreeg nog steeds geen toegangscodes. Het ganse weekend al heel wat tijd gespendeerd aan chatten, bellen met helpdesk en nog steeds geen codes gekregen. My Proximus werkt ook niet via de website enkel via de app en dat brengt ook geen oplossing. Wat kan ik nog doen?
Bladzijde 1 / 1
Dag Anja,
staat die toegangscode niet op de sticker die op je modem/router plakt?
Standaard zou die moeten werken.
@AnjaV70 het is waarschijnlijk een nieuwe type bbox4 internet box waar alles moet gebeuren/instellingen enz… via myproximus → HomeGateway
Dit is de modem. Ik heb nog eens naar helpdesk(0800….) gebeld. Men heeft de WiFi codes nog eens via sms verstuurd naar mijn Proximus gsm-nummer. Ging een kwartiertje duren, een uur later en nog niets gekregen. Ik begin er moedeloos van te worden…
@AnjaV70 vind je ze dan niet ergens terug hier via myproximus (= → HomeGateway )
daar zie je WIFI staan onder SSID bij wachtwoord klik je op het oogje
en zal je het wifi wachtoord zien.
Bekijk ook deze video eventueel
@AnjaV70 Kan je de gegevens van je internetlijn even aanvullen in je profiel zodat ik dit voor je kan nakijken ? Met de gegevens die ik nu heb vind ik enkel je gsm-abonnement terug.
Gevraagde privégegevensin je forumprofiel plaatsen doe jeterwijl je op het forum ingelogd bent, en zet jein één van de met “privé” aangeduide tekstvelden.
Enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op “sla wijzigingen op” ( in het vak “Ticket(Privé)” kun je bvb nogbijkomende informatie zetten als dit wilt).
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.
Proximus gebruikt cookies
Proximus installeert cookies om het gebruik van haar websites te analyseren, om je surfervaring te verbeteren en om de inhoud en de advertenties op haar websites beter af te stemmen op je mogelijke interesses. Ook partners met wie Proximus samenwerkt kunnen via de Proximus websites advertentiecookies installeren om je op andere websites en sociale media advertenties te tonen die relevant kunnen zijn voor jou. Hou er rekening mee dat als je bepaalde cookies blokkeert, het de correcte werking van de website kan verstorenCookiebeleid