Beantwoord

outlook werkt niet meer

  • 21 November 2021
  • 2 reacties
  • 40 Bekeken

Wij kunnen geen mails ontvangen en verzenden op de smartphone en nu is het ok op de PC. Wij krijgen op de smartphone melding van 'Juiste gegevens invullen voor jxxx.maes-sxxxx@skynet.be  alsook voor vixxx.sxxx@skynet.be '

Op de PC ' Geef uw gebruikersnaam en wachtwoord  op' Reeds verschillende pogingen ondernomen niets werkt. Wie kan ons hier bij helpen

Groetjes Omie

edit : mailadressen aangepast door moderator owv privacy

icon

Beste antwoord door Martin 21 November 2021, 11:10

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

@Omie Er zijn er verschillenden die dit voorhebben en dit hier melden, Proximus medewerkers melden hier dat er verschillende gekende problemen zijn en zij ermee bezig zijn om dit op te lossen. Iemand die van proximus zelf is, komt pas maandag terug langs hier.

❗️ Best nooit privégegevens (zoals je mail adres enz...) posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Best zovlug mogelijk je mailadressen in je bericht hierboven wissen, als het niet meer lukt is het omdat de het editeren van een bericht maar een beperkte tijd mogelijk blijft en dan moet een Prox moderator dit wissen voor je.

@Omie Er zijn er verschillenden die dit voorhebben en dit hier melden, Proximus medewerkers melden hier dat er verschillende gekende problemen zijn en zij ermee bezig zijn om dit op te lossen. Iemand die van proximus zelf is, komt pas maandag terug langs hier.

❗️ Best nooit privégegevens (zoals je mail adres enz...) posten op een openbaar forum waar iedereen alles kan lezen, maar wel in je → ForumProfiel, daar zo veel mogelijk gegevens invullen/aanvullen in de passende met privé" aangeduide tekstvelden, deze kunnen enkel door proximus medewerkers gelezen worden.
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten.

Best zovlug mogelijk je mailadressen in je bericht hierboven wissen, als het niet meer lukt is het omdat de het editeren van een bericht maar een beperkte tijd mogelijk blijft en dan moet een Prox moderator dit wissen voor je.

Dankjewel voor de info Martin. Het probleem is ondertussen opgelost. Groetjes Omie