Vraag

Outlook in Microsoft 365 sluit ongewild na enkele seconden af

  • 28 January 2022
  • 10 reacties
  • 2203 Bekeken

Reputatie 1
  • Practitioner
  • 33 reacties

Sinds enkele dagen ondervind ik problemen met Outlook (Microsoft 365). Wanneer ik outlook opstart sluit hij zich automatisch af na een aantal seconden.. Wanneer ik mijn emailaccount van  ...@skynet.be verwijder heb ik dat probleem niet. Bij Mail werkt alles perfect. Ik vermoed dus dat het probleem bij proximus ligt. Heb het profiel ook al verwijdert van outlook en opnieuw ingesteld. Bij office de herstel procedure gevolgd niets helpt. De fout gebeurt bij het synchroniseren.

Graag enige hulp of raad.
Alvast bedankt.
Wacu 


10 reacties

zie uitleg → Belangrijke mededeling over het e-mail probleem en de oplossing ervan! | Proximus Forum

je kunt het webformulier invullen.

NB: iemand van Proximus komt hier niet langs tijdens het weekend.

Reputatie 1

Heb dit ook gelezen maar bij mij is het probleem anders. Er komen emails binnen maar het programma sluit ongewild plotseling af zodanig dat ik niet de kans krijg om andere handelingen uit te voeren of ik  moet naar accountinstellingen gaan en zo rap mogelijk  iets doen...wel prettig :frowning2:

Ik heb 100% hetzelfde probleem.

Ik heb dit de eerste maal opgemerkt donderdag 27/01/2022.

Outlook 2016 (Office 365) sluit af aan het einde van het send/receive proces.

Accounts nagekeken, herstellen uitgevoerd, in safe mode opgestart, Office opnieuw geïnstalleerd, …

Probleem blijft bestaan.

Graag snel een oplossing. Dit is uitermate vervelend.

 

Zal volgens mij toch verband hebben met Proximus mail problemen, toch best webformulier invullen, nee?

Reputatie 1

Hallo Martin,

Heb dit gisteren ingevuld ondertussen. Blijkbaar is het sinds deze namiddag opgelost…..hout vasthouden:slight_smile: . Alvast bedankt voor je interesse. Nog even afwachten of het werkelijk opgelost is.

Wacu

Ik hoop het inderdaad voor u ook dat de miserie achter de rug is.

Beste,

Ik had (nog) geen webformulier ingevuld. Sinds deze ochtend werkt Outlook terug normaal.

Mijn dank aan de ploeg.

Graag wat meer informatie over de oorzaak.

 

 

Ik heb exact hetzelde probleem. Outllook synchroniseerd alles (via IMAP) en op het einde sluit het programma af.

Alle mogelijke updates gedaan (Windows + Office) maar helpt niks.

Graag een snelle oplossing.

Het webformulier reeds ingevuld ? zie → e-mail probleem en de oplossing ervan

Reputatie 7
Badge +4

@Jan B. Ik heb hiervoor een ticket (IM11789511  ) aangemaakt. 

@Frank H We hebben dit weekend al een groot deel van de mailboxen die problemen ondervonden hersteld waardoor de problemen automatisch terug in orde gekomen zijn. De rest volgt nog. 

Reageer