Ik kan al een tijdje geen mails meer versturen in outlook.
Blijven in “postvak uit” staan
Iemand een idee waar het aan ligt?
Ik kan al een tijdje geen mails meer versturen in outlook.
Blijven in “postvak uit” staan
Iemand een idee waar het aan ligt?
ter info: de Proximus forummedewerkers zullen ook wel willen weten (als ze morgen hier terug langskomen) of dit wel lukt wanneer je dit probeert onder http://webmail.proximus.be
Via webmail gaat t wel
En je hebt ook al eens nagetrokken of alle outlook mailinstellingen voor uitgaande mail correct staan (staat er mss in outlook iets ingesteld waardoor de mails niet automatisch verstuurd worden)
zie → E-mail instellen | Proximus
Worden ze verzonden wanneer je op f9 drukt?
shift F9 inkomend wel, uitgaand niet
De link van Martin geprobeerd, maar vraagt paswoord en dat ken ik niet meer.
bedoel je het paswoord van je email-account → Wachtwoord van je mailbox | Proximus .
Probleem opgelost.
Had tijd geleden Avast SecureLine VPN op pc gezet en die verhinderde het sturen van mails.
Die uitgezet en het werkt.
Bedankt voor de feedback.
Ter bijkomende info:
Wanneer u bent verbonden via Avast SecureLine VPN, kunt u problemen ondervinden bij het versturen van e-mail via een e-mailclient, bijvoorbeeld Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird of Apple Mail (Mac). Raadpleeg het volgende artikel voor meer informatie:
ik had dit probleem ook, wat hier het probleem was dat mijn email adressen ingesteld waren als “POP3” ipv “IMAP” sindsdien geen probleem meer om te verstruren, geen idee of dit bij jou ook zo is natuurlijk.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.